ikea igrace
Aktualno

»Moja mama je bila tuba zobne paste«

Ikea je v sodelovanju z agencijo Ogilvy zasnovala zanimive oglase za plišaste igrače linije Blåvingad.

V oglasih so želeli poudariti, da veliko poudarka namenjajo recikliranju, iz reciklirane plastike, ki so jo pobrali iz morja, pa so izdelane tudi omenjene plišaste igrače. Ob sliki plišastega kita na oglasnem panoju so tako zapisali: »Moja mama je bila tuba zobne paste, moj oče pa plastenka pomarančnega soka.« Drugi kit sporoča: »Moja mama je bila vreča za smeti, moj oče pa vrečka za čips.«

»Kolekcija Blåvingad nam služi kot navdih in nas spodbuja k bolj zdravemu oz. bolj trajnostnemu življenju. Ker si vsi delimo isti dom, je ključnega pomena, da prevzamemo odgovornost in si prizadevamo za bolj trajnostno prihodnost,« je ob predstavitvi oglasov povedala Carla Klumpenaar, ki je v Ikeinem franšiznem podjetju Al-Futtaim Ikea generalna direktorica za marketing in komuniciranje, odgovorna za Združene arabske emirate, Katar, Egipt in Oman.

Poleg zunanjega oglaševanja so predstavili tudi tri televizijske oglase:

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji