Modna platforma Zalando ima v regiji dve novi lokalni agenciji
Komunikacijski laboratorij in New Moment sta novi agenciji za odnose z javnostmi in vplivnostni marketing podjetja Zalando v regiji Adriatik.
Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, je najnovejši naročnik v portfelju Komunikacijskega laboratorija, ene od najdlje neodvisnih hrvaških agencij za odnose z javnostmi. Komunikacijski laboratorij bo pokrival celotno lokalno področje odnosov z javnostmi, vodenje dogodkov, vplivnostni marketing in aktivnosti na družbenih omrežjih. V Sloveniji bo Komunikacijski laboratorij vse dejavnosti vodil v sodelovanju z lokalnim partnerjem, agencijo New Moment, in s sodelovanjem z agencijo IPPR.
Manuela Šola, generalna direktorica agencije Komunikacijski laboratorij, in Boštjan Prijanovič, partner v agenciji New Moment, sta izrazila zadovoljstvo celotne ekipe nad novim sodelovanjem. »Priložnost za sodelovanje z eno od najvplivnejših modnih platform je dodatna priložnost za potrditev strokovnosti naše izkušene ekipe. Veseli smo, da imamo priložnost sodelovati s podjetjem, ki živi in spodbuja trajnost v svojem poslovanju. Verjamem, da bodo kakovostne in kreativne rešitve prispevale h komunikacijskim ciljem podjetja v regiji,« je povedala Manuela Šola.
Novo sodelovanje in širitev na evropski trg je pokazatelj rasti te modne skupnosti, ki je v zadnjem letu dosegla uspešne rezultate. Uporablja jo približno 42 milijonov uporabnikov in je na voljo v sedemnajstih evropskih državah, od maja 2021 pa lahko preko nje naročamo tudi Slovenci.