bla
Aktualno

Moč znanosti

Britanska fundacija za srce (BHF) z nazornim oglasom ponazarja moč znanstvenih raziskav pri reševanju življenj.

Oglas, ki je delo agencije Saatchi & Saatchi, ob spremljavi pripovedovalca Cilliana Murphyja (igra v Netflixovi seriji Peaky Blinders) mirno predstavlja, kako je znanost na področju srčnih raziskav pomagala in celo rešila življenja običajnim ljudem. »Presek« oziroma šok sledi na polovici oglasa, ko se pred maminimi očmi sredi tekme zgrudi perspektivna mlada nogometašica. Sporočilo je jasno: če ni raziskav, tudi življenj ni mogoče rešiti.

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji