bla
Aktualno

Moč znanosti

Britanska fundacija za srce (BHF) z nazornim oglasom ponazarja moč znanstvenih raziskav pri reševanju življenj.

Oglas, ki je delo agencije Saatchi & Saatchi, ob spremljavi pripovedovalca Cilliana Murphyja (igra v Netflixovi seriji Peaky Blinders) mirno predstavlja, kako je znanost na področju srčnih raziskav pomagala in celo rešila življenja običajnim ljudem. »Presek« oziroma šok sledi na polovici oglasa, ko se pred maminimi očmi sredi tekme zgrudi perspektivna mlada nogometašica. Sporočilo je jasno: če ni raziskav, tudi življenj ni mogoče rešiti.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji