bla
Aktualno

Moč znanosti

Britanska fundacija za srce (BHF) z nazornim oglasom ponazarja moč znanstvenih raziskav pri reševanju življenj.

Oglas, ki je delo agencije Saatchi & Saatchi, ob spremljavi pripovedovalca Cilliana Murphyja (igra v Netflixovi seriji Peaky Blinders) mirno predstavlja, kako je znanost na področju srčnih raziskav pomagala in celo rešila življenja običajnim ljudem. »Presek« oziroma šok sledi na polovici oglasa, ko se pred maminimi očmi sredi tekme zgrudi perspektivna mlada nogometašica. Sporočilo je jasno: če ni raziskav, tudi življenj ni mogoče rešiti.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji