
»Moč znanja je naša stalnica«
Svoje misli je po podelitvi nagrad marketinška odličnost z nami delila tudi Petra Čadež, direktorica marketinga strateško-poslovnega področja delikatesni namazi v Atlantic Drogi Kolinski.

Tina Guček
Kot pravi, je nadvse ponosna, da je Argeta Meatless, njihova najbolj drzna inovacija na področju rastlinskih izdelkov doslej, prejela nagrado odličnost marketinškega projekta, v kategoriji novost ali inovacija na enem od 7P. »Pri Argeti Meatless ne gre samo za nov izdelek, temveč tudi za strateško potezo preoblikovanja prihodnosti kategorije rastlinskih namazov. Prvi rastlinski namaz z mesnim okusom v regiji nagovarja rastočo kategorijo potrošnikov fleksitarijancev, torej tistih, ki želijo jesti večinoma rastlinsko hrano, a si želijo tudi polnega umami okusa,« pravi.
Dodaja, da v Atlantic Grupi pravijo, da marketing ni le podpora blagovnim znamkam, temveč strategija v praksi. Razumejo, da nagrada, ki so jo prejeli za projekt Argeta Meatless ne nagrajuje neke popolnosti, temveč radovednost, napredek in moč za oblikovanje trgov. »Iskrene čestitke sodelavkam in sodelavcem, izjemni ekipi Argete in našim partnerjem, ki so sodelovali v tem projektu. Čestitam tudi ostalim nagrajencem in hvala, ker soustvarjate močnejšo marketinško skupnost. Saj veste – moč znanja je naša stalnica,« je še dejala Petra Čadež.