MO AG
Aktualno

»Moč znanja je naša stalnica«

Svoje misli je po podelitvi nagrad marketinška odličnost z nami delila tudi Petra Čadež, direktorica marketinga strateško-poslovnega področja delikatesni namazi v Atlantic Drogi Kolinski.

Kot pravi, je nadvse ponosna, da je Argeta Meatless, njihova najbolj drzna inovacija na področju rastlinskih izdelkov doslej, prejela nagrado odličnost marketinškega projekta, v kategoriji novost ali inovacija na enem od 7P. »Pri Argeti Meatless ne gre samo za nov izdelek, temveč tudi za strateško potezo preoblikovanja prihodnosti kategorije rastlinskih namazov. Prvi rastlinski namaz z mesnim okusom v regiji nagovarja rastočo kategorijo potrošnikov fleksitarijancev, torej tistih, ki želijo jesti večinoma rastlinsko hrano, a si želijo tudi polnega umami okusa,« pravi.

Dodaja, da v Atlantic Grupi pravijo, da marketing ni le podpora blagovnim znamkam, temveč strategija v praksi. Razumejo, da nagrada, ki so jo prejeli za projekt Argeta Meatless ne nagrajuje neke popolnosti, temveč radovednost, napredek in moč za oblikovanje trgov. »Iskrene čestitke sodelavkam in sodelavcem, izjemni ekipi Argete in našim partnerjem, ki so sodelovali v tem projektu. Čestitam tudi ostalim nagrajencem in hvala, ker soustvarjate močnejšo marketinško skupnost. Saj veste – moč znanja je naša stalnica,« je še dejala Petra Čadež.

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji