DD
Aktualno

MModerni seminar: Zakaj morajo podjetja o TikToku razmišljati že danes?

Zaradi izjemnega zanimanja ponavljamo MModerni seminar o TikToku. Zopet bomo gostili strokovnjake agencije Dunking Devils Studios. Predstavili nam bodo, kako se oni lotevajo »akrobacij« na TikToku, kjer so zbrali že več kot 1 miljon sledilcev.

TikTok je najhitrejše rastoče družbeno omrežje na svetu. V nasprotju z javnim mnenjem platforma hitro raste tudi med starejšimi od 30 let. Tisti, ki jo razumejo, čez noč postanejo TikTok zvezde. Kako je možno, da tudi vaše podjetje postane TikTok zvezda, pa je vprašanje, ki si ga bomo zastavili na modernem seminarju. Z Domnom Rozmanom in Petrom Kokaljem (Dunking Devils Studios) boste spoznali trenutne TikTok trende, primere dobrih praks in uporabne metode za podjetja in blagovne znamke, ki želijo ustvariti svojo TikTok skupnost. Z delavnice boste odšli opremljeni z novim znanjem in samozavestnejši pri vodenju TikTok profilov in ustvarjanju vsebine, ki viralno zaokroži po Sloveniji in svetu.

Za koga je delavnica primerna? Delavnica je primerna za vse, ki skrbite za komunikacijo in pojavnost na družbenih omrežjih v poslovnem okolju, za zaposlene v digitalnih in klasičnih agencijah ter za tiste, ki želite svoje znanje še poglobiti in spoznati trende ter metode, ki delujejo na TikToku. Predhodno poznavanje delovanja TikToka ni potrebno, prosimo pa, da imate pred udeležbo na telefonu naloženo aplikacijo TikTok.

PREDAVATELJA: Domen Rozman in Peter Kokalj

KDAJ: 14. oktober 2020, med 9:00 in 13:00, dogodek bo potekal v Ljubljani*

PRIJAVI SE NA: mmoderniseminarji@marketingmagazin.si, tel: 01 43 45 641

CENA SEMINARJA: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 10. septembra 2020 in za naročnike MM-a velja 25 % popust.

MM-garancija: Če s seminarjem ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar.

*v primeru poslabšanja razmer, bomo dogodek izvedli v online okolju

 

Program delavnice sestavljata tako teoretični kot tudi praktični del.

Program teoretični del

Think Different! Kaj imajo skupnega TikTok, Apple, SpaceX in Tesla?

TikTok je platforma, kjer klasično ne deluje. Tako kot Apple, Space X, Tesla in druge znamke, ki rušijo »status quo«, je tudi TikTok popolnoma spremenil pogled na to, kako biti uspešen pri komunikaciji z mladimi in mladimi po duši. Ustvarja namreč svoje okolje, ki so ga uporabniki vzeli za svojega tudi zaradi dejstva, da ga starejši po večini enostavno ne razumejo. V uvodnem delu delavnice si bomo ogledali TikTok z vidika uporabnika. Poglobili se bomo v to, kako TikTok algoritem uporabnikom »servira« vsebine, kaj so glavni pogoni rasti TikTok profilov in kako lahko učinkovito spremljamo analitiko objav.

»Growth hacking« in pristopi gverilskega marketinga, ki so potrebni za uspeh na TikToku

Veliko metod, ki delujejo na TikToku, je delovalo tudi, ko so bili YouTube, Instagram in Facebook še mlade platforme v času eksponentne rasti. Naredili bomo jasen pregled, katere standardne prakse pri komunikaciji na že vzpostavljenih družbenih omrežjih moramo pozabiti, preden se lotimo uspešne komunikacije na TikToku. V nadaljevanju bomo pogledali tudi, kako narediti strategijo, določiti jasne cilje in vsebinske sklope. Ko imamo jasen načrt, je ustvarjanje vsebin in vodenje TikTok profila resnično preprosto.

TikTok kot izjemen urejevalnik video vsebin in neskončna baza glasbenih podlag

TikTok je prvo družbeno omrežje, ki popolnoma izkorišča mobilno izkušnjo na nivoju kreacije vsebin. Dejstvo, da je aplikacija poleg družbenega omrežja izjemno sposoben urejevalnik video vsebin, hkrati pa imajo vsi uporabniki legalen dostop do ogromne baze trendovskih glasbenih podlag, je pogon hitre rasti TikToka. Spoznali bomo teoretično podlago, kako ustvarjati vsebine na TikToku, ki je potrebna za praktični del delavnice.

Program – praktični del

TikTok zvezde med blagovnimi znamkami

Visok doseg, viralna rast, vpletenost ciljne skupine in odlični rezultati — kako do njih na TikToku? V uvodu drugega dela bomo pogledali v ozadje uspešnih TikTok profilov doma in po svetu.

“Don't Make Ads, Make TikToks”

Za ustvarjanje na TikToku potrebuješ le telefon in strast do ustvarjanja TikTok vsebin. Razdelili se bomo v skupine, k sodelovanju povabili mlade uspešne TikTok ustvarjalce in naredili 10 TikTok videov za objavo na TikTok testnem profilu @mmoderni. Vsebine bomo tudi objavili, njihov uspeh pa boste lahko z dostopom do profila po zaključku delavnice tudi sami spremljali.

O predavateljih

Leta 2004 je v družbi prijateljev in s pomočjo male prožne ponjave začel zabijati koše. Iz strasti je nastala akrobatska skupina Dunking Devils, ki si je z že več kot 2000 nastopi v 49 državah sveta na kar petih celinah utrdila pot do uspeha. Domen z »growth hacking« metodami že 15 let ustvarja viralne oglaševalske akcije, ki so bile ključne za svetoven uspeh in prepoznavnost Dunking Devilsov. Idejni vodja akrobatske skupine danes vodi ekipo kreativcev, ki sestavljajo agencijo Dunking Devils Studios ter ustvarjajo marketinške akcije in videe, ki jih je videlo že več kot 250 milijonov ljudi po vsem svetu.

Peter je 19-letni študent psihologije in dolgoleten član svetovno znane akrobatske skupine Dunking Devils. Zaradi svoje zagnanosti, kreativnosti in seveda akrobatskih vrlin, je videl že lep kos sveta. Na TikToku je kot kreativni vodja in upravljalec najbolj uspešnega slovenskega profila DD Squad, ki je pred kratkim slavil milijon sledilcev, prisoten že več kot leto in pol. Uspešno upravlja tudi TikTok profila Sola in The Athlete's Foot, saj je hitro ugotovil, da je ključ do uspeha razumevanje mladih in njim zabavne ter interaktivne vsebine, ki jo najbolje in najlažje ustvarjajo prav njihovi vrstniki. 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji