pugelj
Aktualno

MMarketinški začetki: Toni Pugelj

Po lekcijah na svoji poklicni poti nas je popeljal Toni Pugelj, direktor nakupovalnega središča ALEJA.

Dober marketingar mora imeti dober občutek

Toni Pugelj poudarja, da je v vseh službah in pozicijah bil in je še vedno marketing prepleten z njegovim delom. Pred vodenjem ALEJE je bil vodja nakupovalnega središča Citypark, še pred tem pa je delal v mednarodnem podjetju Hofer, najprej kot regionalni vodja prodaje, tudi v Avstriji, in nato kot prokurist oziroma vodja prodaje. Izkušnje v tujini je pridobival tudi kot samostojni finančni svetovalec za avstrijsko podjetje AWD. »Skratka, vsaka služba mi je prinesla dodatne izkušnje in v vsaki sem se tako ali drugače srečal z marketingom. Za dobrega marketingarja je treba imeti dober občutek za estetiko, znanje, izkušnje, predvsem pa dobre ideje, da uresničiš svoje cilje. Torej, podobno kot na direktorskih položajih,« je povedal. Pugelj je prepričan, da je sodelovanje marketinga in prodaje ključno za uspešno poslovanje in rast podjetja. »Prodaja me je zanimala že od malih nog, vedno sem imel željo postati trgovec. V najstniških letih sem se vpisal tudi na Trgovsko akademijo v Ljubljani. Danes lahko rečem, da sem »prehodil« pot od prodajalca do direktorja najsodobnejšega nakupovalnega središča pri nas.«

Rast iz službe v službo

Pugljev pogled na marketing se je spreminjal z različnimi službami. Kot pravi, je rasel iz leta v leto, iz službe v službo. Spoznaval je, kako je pravzaprav marketing pomemben. »Danes vem, da je bistven in poglaviten sestavni del poslovnega upravljanja. Če želiš biti sodoben, inovativen in boljši od drugih, moraš imeti ustrezen in kakovosten marketing.  Ta je srce podjetja. Vse to, kako se bodo naši obiskovalci počutili pri nas, kako bodo v stiku z novostmi in kako bodo svoj prosti čas preživeli kakovostno v naši družbi, pa je več kot le marketing. Predvsem je to pripadnost podjetju,« sklene Pugelj.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji