MMarketinški začetki: Toni Pugelj
Po lekcijah na svoji poklicni poti nas je popeljal Toni Pugelj, direktor nakupovalnega središča ALEJA.
Gašper Meden
Dober marketingar mora imeti dober občutek
Toni Pugelj poudarja, da je v vseh službah in pozicijah bil in je še vedno marketing prepleten z njegovim delom. Pred vodenjem ALEJE je bil vodja nakupovalnega središča Citypark, še pred tem pa je delal v mednarodnem podjetju Hofer, najprej kot regionalni vodja prodaje, tudi v Avstriji, in nato kot prokurist oziroma vodja prodaje. Izkušnje v tujini je pridobival tudi kot samostojni finančni svetovalec za avstrijsko podjetje AWD. »Skratka, vsaka služba mi je prinesla dodatne izkušnje in v vsaki sem se tako ali drugače srečal z marketingom. Za dobrega marketingarja je treba imeti dober občutek za estetiko, znanje, izkušnje, predvsem pa dobre ideje, da uresničiš svoje cilje. Torej, podobno kot na direktorskih položajih,« je povedal. Pugelj je prepričan, da je sodelovanje marketinga in prodaje ključno za uspešno poslovanje in rast podjetja. »Prodaja me je zanimala že od malih nog, vedno sem imel željo postati trgovec. V najstniških letih sem se vpisal tudi na Trgovsko akademijo v Ljubljani. Danes lahko rečem, da sem »prehodil« pot od prodajalca do direktorja najsodobnejšega nakupovalnega središča pri nas.«
Rast iz službe v službo
Pugljev pogled na marketing se je spreminjal z različnimi službami. Kot pravi, je rasel iz leta v leto, iz službe v službo. Spoznaval je, kako je pravzaprav marketing pomemben. »Danes vem, da je bistven in poglaviten sestavni del poslovnega upravljanja. Če želiš biti sodoben, inovativen in boljši od drugih, moraš imeti ustrezen in kakovosten marketing. Ta je srce podjetja. Vse to, kako se bodo naši obiskovalci počutili pri nas, kako bodo v stiku z novostmi in kako bodo svoj prosti čas preživeli kakovostno v naši družbi, pa je več kot le marketing. Predvsem je to pripadnost podjetju,« sklene Pugelj.