MMarketinški začetki: Tjaša Kolenc Filipčič
Svojo marketinško pot tokrat predstavlja Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga v Zavarovalnici Triglav.
Gašper Meden
Dialog je ključen
Prva marketinška služba Tjaše Kolenc Filipčič je bila v Zavarovalnici Triglav, kjer je zaposlena še danes. V tem času se je naučila predvsem, da so spremembe stalni del življenja, zato se moraš nanje hitro odzvati. »Pri našem delu gre namreč za široko prepletanje številnih aktivnosti in raznolikih področij ter partnerjev. Ob tem se je potrebno stalno prilagajati, poslušati drug drugega in najpomembneje, se slišati. Dialog je torej ključen,« je prepričana. Sogovornica sicer težko opredeli, katera je bila tista prelomnica, ko jo je »potegnilo« v marketing. »Mislim, da kdor dela v marketingu, še sam ne ve, kdaj ga je osvojilo.«
Bistvo marketinga ostaja enako, spremenil se je komunikacijski ekosistem
Marketinška panoga se je po opažanjih sogovornice v zadnjih letih precej spremenila. Na to so vplivali predvsem tehnološki razvoj, razvoj novih medijev in spremenjeno vedenje družbe ter posledično navade in življenje posameznika. »Tem spremembam smo se morali prilagoditi predvsem pri načinu in oblikah komuniciranja s ciljnimi skupinami, ki jih nagovarjamo. V poplavi informacij in različnih kanalov, skozi katera (s)prejemamo sporočila, je postalo pomembno, da je naša komunikacija učinkovita, relevantna in prilagojena posamezniku ter hkrati posebnostim medija,« ugotavlja. Ob tem poudarja, da nove tehnologije omogočajo marsikaj, hkrati pa zahtevajo več prilagajanja, več znanja in večjo širino.
Opaža pa spremembe predvsem v komunikacijskem ekosistemu, ki ga je potrebno strateško razvijati in oblikovati celostno, enovito, poglobljeno in integrirano (komunikacijsko) platformo, ki vključuje raznolike medije, splet (komunikacijskih) orodij in aktivnosti za učinkovito grajenje odnosov s ciljnimi skupinami. »Tako smo s svojimi sporočili, pa tudi storitvami ali produkti, stranki na voljo tam, kjer nas želi in potrebuje, ter na način, ki ji je najljubši oziroma ga je najbolj vajena. V svojem bistvu pa marketinška panoga še naprej ostaja enaka, osredotočena na končnega uporabnika oziroma izbrano ciljno skupino,« sklene.