tjaša
Aktualno

MMarketinški začetki: Tjaša Kolenc Filipčič

Svojo marketinško pot tokrat predstavlja Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga v Zavarovalnici Triglav.

Dialog je ključen

Prva marketinška služba Tjaše Kolenc Filipčič je bila v Zavarovalnici Triglav, kjer je zaposlena še danes. V tem času se je naučila predvsem, da so spremembe stalni del življenja, zato se moraš nanje hitro odzvati. »Pri našem delu gre namreč za široko prepletanje številnih aktivnosti in raznolikih področij ter partnerjev. Ob tem se je potrebno stalno prilagajati, poslušati drug drugega in najpomembneje, se slišati. Dialog je torej ključen,« je prepričana. Sogovornica sicer težko opredeli, katera je bila tista prelomnica, ko jo je »potegnilo« v marketing. »Mislim, da kdor dela v marketingu, še sam ne ve, kdaj ga je osvojilo.«

Bistvo marketinga ostaja enako, spremenil se je komunikacijski ekosistem

Marketinška panoga se je po opažanjih sogovornice v zadnjih letih precej spremenila. Na to so vplivali predvsem tehnološki razvoj, razvoj novih medijev in spremenjeno vedenje družbe ter posledično navade in življenje posameznika. »Tem spremembam smo se morali prilagoditi predvsem pri načinu in oblikah komuniciranja s ciljnimi skupinami, ki jih nagovarjamo. V poplavi informacij in različnih kanalov, skozi katera (s)prejemamo sporočila, je postalo pomembno, da je naša komunikacija učinkovita, relevantna in prilagojena posamezniku ter hkrati posebnostim medija,« ugotavlja. Ob tem poudarja, da nove tehnologije omogočajo marsikaj, hkrati pa zahtevajo več prilagajanja, več znanja in večjo širino.

Opaža pa spremembe predvsem v komunikacijskem ekosistemu, ki ga je potrebno strateško razvijati in oblikovati celostno, enovito, poglobljeno in integrirano (komunikacijsko) platformo, ki vključuje raznolike medije, splet (komunikacijskih) orodij in aktivnosti za učinkovito grajenje odnosov s ciljnimi skupinami. »Tako smo s svojimi sporočili, pa tudi storitvami ali produkti, stranki na voljo tam, kjer nas želi in potrebuje, ter na način, ki ji je najljubši oziroma ga je najbolj vajena. V svojem bistvu pa marketinška panoga še naprej ostaja enaka, osredotočena na končnega uporabnika oziroma izbrano ciljno skupino,« sklene.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji