MMarketinški začetki: Peter Curk
Svojih prvih marketinških korakov in z njimi povezanih spoznanj se za MM spominja Peter Curk, direktor trženja v Petrolu.
Peter Curk je svojo marketinško pot začel na Si.mobilu (zdaj A1 Slovenija) kot osebni asistent direktorja trženja. »Zelo nehvaležna vloga, hkrati pa sem tako imel priložnost najhitreje spoznati širino in različne stroke, ki jih polno razvita funkcija trženja obsega. Več kot sedem let sem se ukvarjal večinoma s produktnim menedžmentom in CRM-jem. Bolj kot sem spoznaval tržno komuniciranje in znamčenje, bolj me je vse skupaj prevzelo,« se spominja Curk.
Ostaja prepričan, da je jedro vrhunske znamke vedno vrhunska ponudba in povezana izkušnja, ki temelji na močni razvojni ekipi. »Razvoj, ki ga vodi trženje. Trženje je razvoj!« poudarja. Ker izhaja iz analitičnega dela marketinga in se je s prediktivno analitiko ukvarjal že od samega začetka, pravi, da s časom zmanjšuje pomen in potencial, ki ga pripisuje temu delu. »Nekako proti trendom, saj so danes moderni izrazi umetna inteligenca, strojno učenje in digitalizacija. Vse bolj verjamem, da je ključ za uspeh multidisciplinarna sestava ekipe, kjer ima osrednje mesto 'dizajn' v širšem pomenu besede.«