MMarketinški začetki: Inesa Grobler
Po lekcijah na poklicni poti nas je popeljala Inesa Grobler, vodja marketinga v Medexu.
Gašper Meden
Delo v agenciji Kompas Design kot odlična odskočna deska za naprej
Marketinški začetki Inese Grobler segajo v leto 2004, ko se je oglaševalski agenciji Kompas Design pridružila kot asistentka, nato pa napredovala v vodjo projektov. Delo v oglaševalski agenciji opredeljuje kot zelo specifično in je bilo zanjo odlična, če ne najboljša odskočna deska za naprej. »Kot vodja si nek 'prevodni člen' med naročnikom in svojo interno kreativno ekipo. To delo zahteva predanost, veliko veščin in strokovnega znanja, če hočeš kredibilno voditi svojo ekipo pri komunikacijskih rešitvah, obenem pa ves čas zagotavljati kakovostne storitve naročniku. Če vsemu temu dodamo še istočasno vodenje več različnih naročnikov z diametralno nasprotnimi izzivi, je stvar lahko zelo zabavna,« je prepričana Groblerjeva. Poudarja, da se je v agenciji naučila natančnosti, sistematičnosti, jasnih brifov, potrpežljivosti in ne nazadnje upoštevanja zastavljenih rokov.
Nova ljubezen na festivalu Magdalena
V marketinško panogo se je sogovornica, kot pravi, »zaljubila« že dolgo nazaj, še pred delom v agenciji, in sicer na festivalu kreativne komunikacije Magdalena v Mariboru. Sama ni študirala komunikologije, po izobrazbi je namreč informatik. »Že od nekdaj so me privlačile 'kreativne panoge', zato je marketing zame najboljša služba, ki se je dobesedno zlila v moj življenjski slog. Danes praktično ne morem več 'normalno' v trgovino, ker se zalotim, kako nehote pregledujem police, primerjam izdelke in dobre prakse ter nenehno iščem boljše rešitve,« pojasnjuje.
Marketing kot gonilo razvoja
Glede spreminjanja pogleda na marketing skozi čas sogovornica poudarja, da je ta v 15 letih zorel. Iz agencije je prešla v marketing medija, najprej POP TV in pozneje Planet TV. »To so zopet popolnoma drugačna okolja, ki so z vsebinskega vidika še bolj 'na potenco' in prinašajo povsem drug nabor veščin. Pobližje spoznavanje z ustvarjanjem televizijskih in spletnih vsebin mi je dalo neko drugo dimenzijo sproščenosti pri ustvarjanju zgodb, ki jih blagovne znamke potrebujejo,« ugotavlja. Danes v Medexu že tretje leto vodi oddelek marketinga, ki ima v podjetju strateško funkcijo. Obravnava jo kot zrelo fazo, ko si v samem jedru poslovne strategije podjetja. »Si na začetku in na koncu, gonilo razvoja. Trenutno lahko rečem, da imam sanjsko marketinško ekipo, ki skupaj diha in ustvarja dodano vrednost podjetju.«