MMarketinški začetki: Alenka Potočnik Anžič
Po svojih prvih korakih v marketingu nas je tokrat popeljala Alenka Potočnik Anžič, vodja marketinga pri Hisense Group Europe.
Gašper Meden
Leto 2005 in naključni prihod v AV studio
Marketinški začetki Alenke Potočnik Anžič segajo v leto 2005 in sovpadajo, kot sama pravi, z relativno naključnim prihodom v oglaševalsko agencijo AV studio. »Podjetje, ekipa, okolje me je takrat prevzelo na prvi pogled in še danes sem vesela, da sem se takrat odločila tako, kot sem se. Začela sem povsem spodaj kot asistentka vodje projektov in še danes verjamem, da je konsistenten karierni razvoj in sistematično vzpenjanje po lestvici najbolj vzdržno z dolgoročne perspektive posameznika,« se spominja. Poznavanje operativnega delovanja iz prve roke ji tako tudi danes, ko deluje na strateški in mednarodni marketinški ravni, nemalokrat predstavlja konkurenčno prednost, saj se po njenih izkušnjah ključni izzivi tudi v strateških projektih velikokrat skrivajo v podrobnostih in »mikromomentih«.
Ko marketing iz simpatije preraste v resno ljubezen
Marketing in sogovornica sta si bila sicer zelo simpatična že v času študija, a je bila takrat njena prva ljubezen menedžment. Splet življenjskih okoliščin in nevidna roka usode pa sta poskrbela, da je marketing iz simpatije postal resna ljubezen, ki traja še danes in se po njenih izkušnjah odlično kombinira z menedžmentom v vseh oblikah. »Najbolj pa so me v marketingu pritegnili ljudje, torej sodelavci, naročniki in tekmeci. Vsi tisti odprti in iskreni ljudje, polni energije, pozitivizma in nenehne želje po nečem novem, drugačnem, boljšem. Po izkušnjah bi si upala trditi, da je marketinška srenja zagotovo enaod bolj zabavnih in agilnih in ponuja več kariernih izzivov na vseh področjih tudi v starejšem obdobju,« ugotavlja Potočnik Anžičeva.
Spontano spreminjanje pogleda na marketing
Po opažanjih sogovornice, da se je njen pogled na marketing spreminjal skladno z njegovim evolucijskim razvojem. »Spontano, a nikakor ne dramatično. Zase bi namreč rekla, da sem bila od nekdaj zelo poslovno in ciljno orientirana, kar mi danes vedno bolj koristi. Po drugi strani pa nikoli nisem bila zagovornik kreativnosti zaradi nje same – marketing, kakor koli, je posel –, ampak vedno in predvsem v duhu dodajanja in nadgrajevanja oprijemljive vrednosti pripadajočim storitvam, izdelkom, projektom in podjetjem.«