bla
Aktualno

MM priporoča: 27. SMK, 2. dan

Če vas včerajšnja zabava ni preveč zdelala, je na Slovenski marketinški konferenci vredno prisluhniti marsikateremu predavanju.

Prvi programski sklop (med 9.00 in 10.30) se ujema s sloganom konference in se glasi »Močnejši od viharjev«, predavatelji pa se bodo osredotočali na inovacije in prebojne »prijeme« znamčenja. Predavali bodo ključni govorec Mark Adams (VICE), Marko Kufrin (Atlantic Grupa), Ksenija Škrlj (Nubis), Ivor Bogunić (Yootree) in Mojca Ivanc (Triglav Skladi).

Izhodišče drugega sklopa predavanj (med 10.45 in 11.45) je, da trajnost ni več dovolj za konkurenčno prednost. Kako torej doseči več, bodo pojasnili Jure Šumi (Knauf Insulation), Alenka Bizilj Kavrečič (Iskraemeco) ter Gašper Hren in Samo Krančan (Danfoss).

Kako biti močnejši od cenovnih pritiskov, bosta med 12.15 in 13.00 pojasnila Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa) in Mitja Pirc (Kearney), v zadnjem sklopu med 13. in 14. uro pa bo govora o marketingarjih prihodnosti, o čemer bodo spregovorili Tanja Špende (Pivovarna Laško Union), Sanja Križan, David Pivk (Nike Direct EMEA), Urša Pučko (Internavti) in Marjana Lavrič Šulman.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji