hitrice
Aktualno

MM hitrice

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Slovenski kreativci v pomoč ukrajinskim družinam

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je na pobudo Mastercarda pozvala slovenske oglaševalske agencije in ustvarjalce, da združujo moči in s kreativnimi rešitvami pomagajo Ukrajincem. V kreativnem natečaju so pridobili številna navdihujoča dela, ki so jih pretvorili v NFT-je in nato preko platforme Truhoma ponudili širši javnosti. Na ta način so zbrali 6230 evrov, s katerimi so kupili 158 paketov s hrano, ki so jih dostavili na ukrajinsko veleposlaništvo. Pakete so nato predali ukrajinskim družinam, ki so svoje začasno zatočišče našle v Sloveniji.

truhoma

Natalyi Markevych z ukrajinske ambasade, Ana Lukner Roljič, ustanoviteljica in predsednica uprave Truhoma Fund Inc., in Dino Zupančič, predsednik Slovenskega združenja oglaševalskih agencij

Prijave na Zlati boben možne še do 5. avgusta

V tekmo mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben, ki bo tokrat prvič potekal pod okriljem hrvaškega Weekend Media festivala v Rovinju, in sicer 23. septembra 2022, lahko svoja dela prijavite še do 5. avgusta. Dela, ki so bila predvajana ali objavljena med 1. septembrom 2021 in 5. avgustom 2022, lahko prijavite v štiri sekcije, in sicer One-Channel Drum, Omni- Channel Drum, Craft Drum in Creative Business Excellence Drum, ter posebno sekcijo All Juries Section. Letošnja novost sta še dve novi nagradi, in sicer za produkcijsko agencijo leta in digitalno agencijo leta.

gd

V ožjem izboru za nagrado Public Space tudi dve slovenski deli

Žirija letošnje Evropske nagrade za urbani javni prostor Public Space je med skupno 326 prijavljenimi deli iz 35-ih evropskih držav izbrala 25 projektov in med njimi 5 finalistov, ki se bodo uvrstili v drugi krog. Slovenska projekta »Krater« in »Kiosk Outsider« sta se uvrstila v ožji izbor 20-ih del. »Krater« je začasni produkcijski prostor, ki je vzniknil iz opuščenega, kraterju podobnega gradbišča v bližini mestnega jedra Ljubljane, ki ga soustvarjajo Prostorož, Trajna, Društvo za permakulturo Slovenije, Agrodivizija, Abandoned Plants Sanctuary, Rok Oblak in John Buscarino. »Kiosk Outsider« pa je Plečnikov kiosk, ki so ga lani oživili pri arhitekturni reviji Outsider. Finalisti bodo svoja dela predstavili žiriji 14. in 15. novembra 2022, ko bodo podeljene tudi nagrade.

Prihaja Festival ljubiteljskega igranega filma #FLIF

Organizatorji Festivala ljubiteljskega igranega filma #FLIF, ki bo letos potekal že petič, vabijo posameznike ali skupine k oddaji prijav. Na festival se lahko še do 15. avgusta 2022 brezplačno prijavijo vsi, ki so starejši od 14 let in so ali bodo posneli avtorski igrani film. »Festival pripravljamo zato, ker vemo, koliko truda in ljubezni je vloženega v nastanek ljubiteljskega filma. Poleg tega se zavedamo, da je možnosti za predvajanje ljubiteljskega filma izven spletnega okolja zelo malo,« pravijo organizatorji festivala, ki bo sicer potekal 17. septembra 2022 v Tržiču.

Bruno Bonifačić je novi direktor predstavništva Hrvaške turistične skupnosti

Turistični svet Hrvaške turistične skupnosti je za novega direktorja predstavništva Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji imenoval Bruna Bonifačića. Zamenjal je Metko Bradetić, ki to pozicijo zapušča po dveh mandatih.

Zalando po enem letu delovanja v Sloveniji razkril slovenske nakupovalne navade

Ob praznovanju svoje prve obletnice v Sloveniji je modna spletna platforma Zalando, ki slovenskim strankam ponuja 2000 iskanih blagovnih znamk in več kot 470.000 različnih izdelkov, objavila, katere modne kose najraje kupujejo Slovenci. V preteklem letu so največkrat kupili superge, sicer pa so v nakupovalnih košaricah prevladovali izdelki klasičnih barv – črna, bela in temno modra. Ženske so večinoma kupovale puloverje, moški pa majice s kratkimi rokavi. V nakupovalnih košaricah žensk so se obleke znašle bistveno pogosteje kot krila. Najbolj priljubljen modni dodatek v Sloveniji je bil v zadnjem letu ženska torbica, najbolj iskani artikli za otroke pa trenirke, majice in hlače.

zalando

Slovarček, ki slavi kožo

Da bi (predvsem) ženske spodbudil, naj letos poleti ponosno spregovorijo o svoji koži, je kozmetična blagovna znamka Dove objavila poseben slovar. V njem so besede in pojmi dobili povsem nov pomen od tistih, zapisanih v slovarju slovenskega knjižnega jezika. Cilj projekta je, da obogati naš osebni slovar ter nas nauči lepo govoriti o svoji koži in jo imeti rad. Slovar je javno dostopen preko spleta. Pri Unileverjevi kozmetični blagovni znamki prav tako pozivajo vse ženske, naj na posebni spletni strani delijo svoje edinstvene zgodbe in nekaj najlepših bodo tudi nagradili. Na družbenih omrežjih lahko tem zgodbam sledite po ključnikih #ČeBiMojaKožaGovorila in #LjubezenJeVMojiKoži.

dove

Iz Adidasove odslužene obutve je nastala blazina

Adidas je v lanski trajnostni akciji zbral več kot 250 parov starih čevljev, namenjenih nadcikliranju, jih v ljubljanski Aleji postavili na ogled kot skulpturo v obliki logotipa Adidas Originals, nato pa v sodelovanju s Preoblikovalnico odsluženim čevljem dali novo življenje. Ta jih je namreč predelala v dve blazini za na plažo ali oblazinjenje lesenega naslonjača.

adidas

Elan odslej deluje s pomočjo lastne sončne energije

V Elanu je v tem tednu zaživela lastna sončna elektrarna, od koder bodo pridobivali del elektrike. Že šesti skupni energetski projekt v smeri zelene preobrazbe jim je pomagalo realizirati podjetje Interenergo. Kot sporočajo iz Elana, je letošnje leto zanje prelomno, saj so postali 100-odstotno gnani na elektriko iz obnovljivih virov, hkrati pa dosegli še naslednji zadani mejnik – delno energetsko samooskrbnost. Sončna elektrarna bo na letni ravni poskrbela za povprečno 12 odstotkov energetskih potreb družbe in bo tako pripomogla k znižanju izpustov, in sicer za skoraj 498,2 tone prihranka letno.

elan

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji