hitrice8
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Velik pomen internega komuniciranja v času koronakrize

»Epidemija koronavirusa nas je opozorila, da smo organizacije ljudje. Zato je prišlo do nepričakovanega obrata in razvoja pri pomenu internega komuniciranja. Po tej krizi bo tovrstno komuniciranje dobilo popolnoma drugačen status, kot ga je imelo pred tem,« je na tretjem, zadnjem letošnjem komunikatorskem srečanju e-SKOJ poudaril dr. Dejan Verčič, profesor na FDV, avtor, podjetnik, raziskovalec in partner v skupini Herman & partnerji. Dokaz za krepitev internega komuniciranja so številna slovenska podjetja. e-SKOJ je spletna različica Slovenske konference o odnosih z javnostmi, ki je potekala med 24. in 26. novembrom 2020.

vercic

Za vsebine Mondelēza v Evropi bo skrbel Publicis

Prehranski velikan Mondelēz v prihodnje načrtuje nov poslovni model, ki vključuje konsolidacijo sodelovanja z agencijami. Nizozemska agencija MediaMonks, del holdinga Martina Sorrella S4 Capital, bo zadolžena za globalno tehnološko podporo, digitalne aktivnosti in produkcijo vsebin v Aziji, Bližnjem vzhodu in obeh Amerikah. Publicis bo prevzel produkcijo vsebin v Evropi. V Mondelēzu, matičnem podjetju znamk Oreo, Toblerone, Milka in številnih drugih, z odločitvijo izpostavljajo razvoj »agilnega modela ustvarjanja vsebin«.

mondelez

Gregor in David Vračko: novi imeni v družbi chefov Argeta Exclusive

V zgodbi Argete Exclusive sta novo poglavje napisala kuharska brata Vračko, ki sta v svojih kreacijah predstavila svoji osebnosti – umirjeno prefinjenost in neustavljivo kreativnost. »Gregor in David Vračko sta vrhunska kuharska mojstra in brata popolnoma različnih značajev. Svoji dovršeni igri okusov za Argeto Exclusive, v kateri sta skrila svoji osebnosti in vse kulinarične skrivnosti, sta posvetila svojima največjima navdihoma – drug drugemu,« pravijo pri blagovni znamki Argeta.

vracko

Telekomova prva prevzemna točka

Na Vojkovi ulici v Ljubljani je Telekom Slovenije odprl prvo prevzemno točko po sistemu »drive-in«, ki so jo poimenovali »Naroči in odpelji«. Na prevzemni točki lahko uporabniki kar iz avta prevzamejo mobilni telefon ali drugo terminalsko opremo, za nakup katere so se predhodno dogovorili, pa tudi naročniško dokumentacijo za sklenitev oz. podaljšanje naročniškega razmerja, kartice SIM, dogovorijo se lahko za prevzem modema in podobno.

telekom1

Nasmeškotki pomagajo dijakom Botrstva

V prazničnem času bomo lepe trenutke tudi letos lahko delili z Nasmeškotkom, dobrodelnim piškotkom, ki že četrto leto zapored riše nasmehe otrokom v stiski pod okriljem programa Botrstvo v Sloveniji. Letos Nasmeškotek ponuja možnost osebnega posvetila, zbrana sredstva pa bodo pri podjetju HOFER namenili dijakom iz socialno šibkih družin za kritje oskrbnin v dijaških domovih.

nasmeskotki

Nakupovalna središča SES že okrašena

Konec novembra je nakupovalno središče Citypark zažarelo v soju več kot 150.000 prazničnih lučk, postavili pa so tudi dve novoletni jelki – eno v notranjosti in eno pred Cityparkom. Vse praznične lučke bodo gorele dlje kot prejšnja leta, in sicer kar do sobote, 15. januarja.

lucke citypark

Okrašena je tudi ALEJA, kjer je zunanjo dekoracijo popestrila 11-metrska novoletna smreka. »Skupno bo pri nas zasvetilo več kot 300.000 prazničnih lučk, torej za vsakega Ljubljančana ena,« pravijo.

lucke aleja

Siol.net s projektoma Junaki 3. nadstropja in Mojster za vse

Na Siol.net se želijo bralcem za njihovo zaupanje zahvaliti tudi z vračanjem dobrega družbi. Tako bodo v sodelovanju z Društvom Junaki 3. nadstropja objavljali zgodbe otrok s težkimi boleznimi, s katerih želimo širiti zavedanje o teh boleznih, hkrati pa opozoriti na stiske, s katerimi se spoprijemajo njihove družine.

junaki 3. nadstropja

Pripravili so tudi novo rubriko Mojster za vse, ki ponuja uporabne vsebine na temo prenove in gradnje doma. Vsak mesec so vsebine v rubriki posvečene posebni tematiki. Začeli so z energetsko učinkovitostjo, nadaljevali s prenovo kopalnic, decembra pa sta tu kuhinja in dnevna soba. »Med oglaševalci je veliko zanimanja za oglaševanje v novi rubriki in tudi za sponzorstvo kviza, ki smo ga pripravili, saj so bralci pokazali velik interes za tovrstne vsebine. Prav zato že pripravljamo nove projekte, ki bodo v rubriki Mojster za vse zaživeli v letu 2021,« pravijo.

mojster za vse

Filmski teden za vse okuse

Na Planetu gledalce čaka zanimiv filmski teden. Med filmi, ki si jih boste lahko ogledali, so akcijska komedija Drzni par (The Heat), epska pustolovščina Avstralija (Australia), animirana Ledena doba: Veliki trk (Ice Age: Collision Course), komična drama Garderober (The Dresser) in triler Usodni (Adjustment Bureau).

avstralija

V torek, 1. decembra 2020, pa si ob 20. uri lahko ogledate posebno epizodo kviza Milijonar, v kateri se bodo na vroči stol usedli znani obrazi. Svoje znanje bodo preizkusili za dobrodelni namen, med drugim pa je izziv sprejel tudi igralec Matjaž Javšnik.

javsnik

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji