hitrice30
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

MM-ova akcija leta 2021: Zmagovalec je »Morda najbolj prijazen operater«

MM-ova akcija leta po izboru slovenskega občinstva je »Morda najbolj prijazen operater« oglaševalca T-2, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Arih. Njihovo kampanjo je všečkalo več kot 1300 ljudi, delilo pa 140 uporabnikov. Skupaj je priljubljeno glasovanje doseglo skoraj 85 tisoč ljudi.

t2.3

Inženirka leta 2021 je dr. Nataša Kovačević

Inženirka leta 2021 je postala dr. Nataša Kovačević, vodja projektov na oddelku za raziskave v družbi Kolektor Group. Komisija je svoj izbor utemeljila z razlago, da ob raziskovalnih in inženirskih podvigih in prispevanju skupnosti navdihuje tudi kot oseba: »Njena osebnost izraža strast do dela in jasne cilje, ki se jih loteva z zagnanostjo in trdim delom. Ko spregovori o svojem delu, ji oči zažarijo. Navduši z umirjeno, a odločno samozavestjo.« Nataša Kovačević je ob tem med drugim povedala, da se vloga žensk se v inženirstvu zagotovo povečuje, je pa delež žensk še vedno prenizek.

kovacevic

Eno drevo za vsak prepotovani kilometer

V teh dneh v partnerstvu Pivovarne Laško Union in Olimpijskega komiteja Slovenije poteka projekt »Misija: Triglavski ledenik v Peking«. Gre za trajnostni projekt, v okviru katerega del vzorčnega ledu triglavskega ledenika, ki so ga poimenovali Toli, potuje do olimpijskega Pekinga. Partnerja nameravata za vsak kilometer Tolijevega potovanja zasaditi eno drevo; tako bodo posadili vsaj 13.000 dreves, ki bodo pripomogla k obnovi petih prizadetih območij slovenskih gozdov.

toli3

V Sparu so decembra zbrali 45 ton hrane za družine v stiski

Ob koncu preteklega leta so dobrodelna organizacija Anina zvezdica, kupci in SPAR Slovenija  ponovno združili moči v decembrski akciji »Pomagajmo skupaj«. Od začetka do konca meseca so v trgovinah Spar, Interspar in Spar partner kupci zbrali 45 ton hrane, poleg tega pa je s pomočjo Sparove donacije v višini 15.000 evrov Anina zvezdica pripravila pakete hrane za približno 1000 slovenskih družin.

spar ana

18 ton izdelkov za ljudi v stiski

HOFER in Slovenska karitas sta že trinajstič zapored organizirala dobrodelno akcijo v vseh trgovinah HOFER po Sloveniji, da bi lahko pomagala čim več posameznikom in družinam v stiski. Prva dva vikenda v decembru so lahko kupci odložili osnovna živila in higienske izdelke v za to namenjene košare in zbrali skoraj 18 ton izdelkov. K temu je HOFER prispeval še dodatne izdelke v vrednosti skoraj 4.500 evrov.

hofer dobr

Pilotni projekt zbiranja odpadnega tekstila v Ljubljani

Mestna občina Ljubljana, javno podjetje Voka Snaga in organizacija Humana so združili moči pri zbiranju odpadnega tekstila na območju MOL. Na desetih lokacijah in v zbirnih centrih Barje ter Povšetova so postavili zabojnike za ločeno zbiranje odpadnega tekstila, oblačil in obutve. Pri tem opozarjajo, da številnim aktivnostim navkljub količine zavrženega tekstila naraščajo – tekstilni odpadki so namreč najhitreje naraščajoča vrsta odpadkov v Evropski uniji, še vedno pa pogosto pristanejo med mešanimi komunalnimi odpadki.

tekstil

Informativa prestavljena na leto 2023

Organizatorji največjega predinformativnega dne oz. sejma izobraževanja in poklicev Informativa so kljub dobremu vzdušju in visokem zanimanju za udeležbo tako s strani sodelujočih organizacij kot s strani obiskovalcev prisiljeni prestaviti dogodek. Naslednja Informativa bo tako 20. in 21. januarja 2023 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.

 informativa

A1 Slovenija vključil VOYO v vse svoje nove TV-pakete

A1 Slovenija je vsem svojim 40.000 uporabnikom Xplore TV podaril in omogočil enostaven vstop v VOYO, slovenski video na zahtevo. Ob tem novim naročnikom podarja še polovično naročnino za storitve A1 Net + TV za obdobje enega leta. Z dodatnimi vsebinami so poskrbeli tudi za izboljšano uporabniško izkušnjo z enostavnim dostopom do vsebin na zahtevo.

Čas za najboljši evropski rokomet

V četrtek se je začelo EHF evropsko prvenstvo v rokometu (EURO 2022), ki ga prenašajo na športni televiziji Arena Sport. Na prvenstvu nastopa tudi slovenska reprezentanca, ki ima visoke cilje, njeno zadnjo tekmo v skupini A lahko spremljate jutri. »Želimo, da Slovenija spet diha kot eno in ponosno spodbuja naše športnike, zato se veselimo prihodnjih tednov v navijaškem rokometnem vzdušju,« pravijo na Areni Sport.

arena rokomet

Sekirca v med se na POP TV vrača 17. januarja

Druga sezona izvirne slovenske serije Sekirca v med s člani družine Hribar prihaja 17. januarja 2022 na POP TV. Uporabnikom VOYO bo na voljo za ogled dan pred predvajanjem na televiziji.

sekirca1

 

 

 

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji