MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
26. SMK: Atlantic Drogi Kolinski velika nagrada marketinška odličnost 2021
Društvo za marketing Slovenije je na Slovenski marketinški konferenci razglasilo dobitnike nagrad. Poleg velike nagrade marketinška odličnost 2021 je Atlantic Droga Kolinska zmagovalec v še dveh kategorijah. V preostalih dveh kategorijah sta nagradi prejela Telekom Slovenije in NLB.
Priznanje za najboljše mobilno omrežje znova Telekomu Slovenije
Družba OpenSignal, ki predstavlja neodvisen globalni standard za merjenje kakovosti mobilnih omrežij in ki kakovost omrežja meri na podlagi transparentne metodologije in dejanske uporabniške izkušnje, je letos drugič objavila rezultate tudi za Slovenijo. Ti so ponovno pokazali, da ima v Sloveniji najboljše mobilno omrežje Telekom Slovenije, saj je bilo najboljše v vseh sedmih kategorijah: videoizkušnja, igranje iger, uporaba govornih aplikacij, hitrost od uporabnika, hitrost do uporabnika, 4G-dostopnost in 4G-pokritost.
Gastronomska revija Food and Travel Italia nagradila Slovenijo
Slovenija je prejemnica uglednega priznanja Food and Travel Italia Awards 2021 za Naj tujo destinacijo leta, ki jo podeljuje gastronomska revija Food and Travel Magazine Italia. Posebno priznanje je pripadlo še Aljoši Ota, vodji predstavništva STO v Italiji, ki je prejel priznanje za vodjo najuspešnejše tuje nacionalne turistične organizacije v Italiji (»Direttore ente del turismo dell'anno«), ki jo podeli upravni odbor revije Food and Travel.
Studio 360 med finalisti na tekmovanju Taiwan International Graphic Design Awards
Ilustracije Vladana Srdića, ustanovitelja Studia 360, je žirija uvrstila v ožji izbor tekmovanja Taiwan International Graphic Design Awards. Ilustracije so nastale v okviru prispevkov za Mladinine »Proglase«, žirija pa je Srdića kot edinega oblikovalca iz regije izbrala v finalni izbor mednarodnega oblikovalskega tekmovanja, in sicer v tekmovalno skupino Human Concerning, Sustainable Development, Environment Protection, Energy Conservation and Carbon Reduction.
Prodan polmilijonski sistem za superkritično ekstrakcijo, proizveden v Sloveniji
Eno vodilnih podjetij na svetu na področju raziskav, razvoja, predelave in laboratorijskega preizkušanja surovin in izdelkov iz industrijske konoplje je bogatejše za trenutno najučinkovitejši sistem, ki s pomočjo CO2 iz rastlin pridobiva ekstrakte za prehrambno, kozmetično ter farmacevtsko industrijo. Visokokakovostni materiali, celovita obravnava stranke, tehnična podpora in predvsem bližina so le nekateri od razlogov, da je med konkurenco iz Azije, Amerike in Evrope zmagalo slovensko podjetje SK Škrlj iz Vipavske doline.
Uspešen zaključek dobrodelnega projekta zbiranja pleničk v dm prodajalnah
V dm prodajalnah je v septembru 2021 potekal vseslovenski dobrodelni projekt, v katerem so kupci z vsakim nakupom izdelkov Pampers prispevali eno pleničko v dobrodelni sklad za socialno ogrožene družine. V treh letih so družine v socialni stiski prejele že več kot 130.000 plenic, pa tudi otroška oblačila in detergente za pranje perila.
Pet let Hiše iluzij
Hiša iluzij je z veliko razstavo iluzionističnih poslikav na človeška telesa obeležila peto obletnico obstoja. V teh letih jih je obiskalo pol miljona obiskovalcev, na dan obletnice pa so pripravili dogodek s priznanim umetnikom Leonom Verdonikom, ki je ustvaril razstavo iluzij na človeških telesih, prvo takšne vrste v regiji.
Lesarska delavnica v Minicity Ljubljana
V kreativnem otroškem mestu Minicity Ljubljana so v tednu otroka otvorili interaktivno igralno enoto Lesarska delavnica. Ta je nastala na pobudo Javne agencije SPIRIT Slovenija in Direktorata za lesarstvo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS, z željo, da bi otroci s pomočjo didaktičnih vsebin, izzivov in nalog spoznavali poklic lesarja in pri tem pridobivali uporabna znanja in podjetniške veščine.