MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
SOF: Podaljšan rok za prijavo del
Slovenska oglaševalska zbornica je rok za prijavo del v tekmo jubilejnega 30. SOF-a podaljšala za en teden. Najboljše »pridelke« oglaševalske letine lahko tako prijavite še do vključno 16. aprila 2021.
MOSS: 24ur.com je bil tudi marca najbolj bran slovenski portal
Marčevski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 954 tisoč unikatnih uporabnikov in je v primerjavi s februarjem zabeležil za 0,3 odstotka večji obisk. Takrat ga je obiskalo skoraj 951 tisoč obiskovalcev, mesec pred tem pa skoraj milijon. Na drugem in tretjem mestu sta Siol.net in Zurnal.si.
Nagrade CSS Design Awards za Fabulatorij in Studio Trampolin
Spletno mesto Fabulatorij.com, ki so ga v Studiu Trampolinu zasnovali in razvili v sklopu procesa celostne prenove znamke Fabulatorij, je bil na CSS Design Awards nagrajen s štirimi nagradami za odličnost, in sicer z nagrado za uporabniško izkušnjo (UX design), nagrado za uporabniški vmesnik (UI design), nagrado za inovativni dizajn in nagrado za spletno stran dneva. Dobili so tudi nagrado Awwwards za mobilno odličnost (Mobile Excellence Award) in certifikat za poseben dosežek.
Kako oživiti slovenski turizem?
V agenciji April 8 so ob svojem tretjem rojstnem dnevu izdali e-zbirko, v kateri je zbranih preko 70 mnenj slovenskih turističnih ponudnikov o turizmu v Sloveniji, ki iščejo pozitivne posledice covida-19, predstavljajo prilagoditve svojih organizacij na novo turistično realnost in podajajo nasvete za oživitev slovenskega turizma. E-zbirka je brezplačno na voljo na povezavi.
Dobrodelna dražba podpisane majice Primoža Rogliča
Zveza prijateljev mladine Slovenije skupaj s Siol.net organizira dobrodelno dražbo podpisane kolesarske majice Primoža Rogliča, s katero je kolesaril na lanski dirki po Španiji. Dražba bo potekala do 19. aprila 2021 do 12. ure. Izkupiček dražbe bo namenjen programu Pomežik soncu, v okviru katerega ZPMS pelje otroke iz socialno šibkih družin na počitnice.
Mercator z novim otroškim Klubom Lumpi
V Mercatorju pravijo, da razumejo mlade družine in vsakodnevno živijo svoje vrednote – povezovanje, srčnost in usmerjenost k rešitvam. Zato so za mlade starše pripravili Klub Lumpi, kjer so za člane na voljo številne ugodnosti, ekskluzivne ponudbe, popusti, spodbudne besede, zabavne vsebine in natančne informacije. »Staršem želimo stati ob strani tako s ponudbo kot tudi s koristnimi nasveti strokovnjakov in uporabnimi vsebinami,« poudarja Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga in razvoja za Skupino Mercator.
Odlična gledanost premiere kviza Piramida sreče
Piramida sreče je s premierno oddajo pokazala, da za uspeh v kvizu ni potrebno le znanje, ampak tudi zaupanje med tekmovalcema in predvsem – sreča. Prvo oddajo najvišjega kviza v Sloveniji so z dobro gledanostjo nagradili tudi gledalci, saj je bila Piramida sreče tretja najbolj gledana oddaja dneva vseh slovenskih televizij. Kviz, ki ga vodi Jonas Žnidaršič, je na Planetu na sporedu vsako nedeljo ob 19.45.
Bear Grylls se vrača z novo sezono
Na National Geographic se vrača svetovno znani junak preživetja v naravi Bear Grylls, ki bo izzival duševne in telesne meje slavnih gostov v pustolovski oddaji V divjini z Bearom Gryllsom. Premiera nove sezone bo 18. aprila 2021 ob 22. uri.