MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Mercatorjevi »narezani« plakati
Ko je govora o sveže narezanih delikatesnih izdelkih, Mercator misli resno. Tudi s plakatnimi mesti. Najprej so s televizijskim oglasom sporočali, da prodajalci v njihovih delikatesah poznajo vse naše skrite želje, zdaj pa so komunikacijo nadgradili z duhovitimi oglasnimi panoji, ki so tudi sami delikatesno narezani. Opazili smo luknjast sir, mortadelo z olivami in kraški pršut.
Pristop odpira nova vrata
Tri desetletja uspešnih komunikacijskih zgodb bo svetovalno podjetje Pristop okronalo s selitvijo v nove prostore. Naslednja desetletja bodo nove zgodbe snovali združeni pod skupno streho. Sklepno dejanje pred uradno predajo ključev obeležujejo z #ExtraTrgovino, spletno trgovino z rabljenim poslovnim pohištvom, ki je primerno za vse, ki iščejo cenovno ugodne rešitve za opremo prostorov.
Peugeot v novi podobi
Znamka Peugeot tudi v Sloveniji uvaja novo celostno grafično podobo, ki jo spremlja oglaševalska akcija »Levi našega časa«. Uvajanje nove Peugeotove celostne grafične podobe bo na slovenskem trgu potekalo v dveh korakih. Prvi korak vključuje celotno prenovo vseh elementov komuniciranja, drugi pa prenovo zunanje in notranje podobe vseh Peugeotovih pooblaščenih prodajnih salonov.
s.Oliverjevev pogled naprej
Izložba s.Oliverjeve osrednje trgovine v Ljubljani podaja svojo interpretacijo bližnje prihodnosti, ko se mesta ponovno prebujajo. Gre za projekt na evropski ravni, ki se imenuje »Obnavljanje kulture« (»Reclaiming culture«). V Sloveniji je s.Oliver sodeloval s kreativnim studiom Trampolin z uveljavljenim oblikovalcem in ilustratorjem Nenadom Cizlom na čelu.
Slovenka leta 2020 je Natalija Spark
Na slavnostni prireditvi, ki je letos potekala na spletu, so razglasili Slovenko leta 2020. Bralke in bralci revije Zarja Jana so med 12 navdihujočimi ženskami izbrali Natalijo Spark, tolmačko slovenskega znakovnega jezika in psihoterapevtko. Prireditev je potekala na spletni strani www.slovenkaleta.si in bo na tem mestu še nekaj časa na voljo za ogled.
Za polete ni omejitev
Manner, eden glavnih pokroviteljev smučarskih poletov v Planici, je tudi letos ponosno podprl planiški dogodek. »Prepričani smo, da je letošnja Planica zadnja brez gledalcev in da bo prihodnje leto tukaj veliko bolj živahno, tako kot smo tega vajeni,« je optimistično povedal Alexander Lipovšek, direktor Mannerja za jugovzhodno Evropo.
Odlična gledanost zaključne oddaje Kdo si ti? Zvezde pod masko
Šov Kdo si ti? Zvezde pod masko so z dobro gledanostjo nagradili tudi gledalci. Zaključna oddaja šova je vrh gledanosti zabeležila z ratingom 10,63 in 26,86-odstotnim deležem v skupini gledalcev med 18 in 64 leti z gosti. Oddaja je bila v drugi polovici med 21.30 in do zaključka prva izbira vseh gledalcev.
Rudolph van Veen bo pekel z mladimi peki
Na kanalu 24Kitchen vstopajo v pomlad z novo oddajo Rudolphova pekarna: Mladi peki priljubljenega nizozemskega kuharja in mojstrskega slaščičarja Rudolpha van Veena. Tokrat Rudolph ne bo kuhal sam, temveč bo odprl vrata svoje kuhinje otrokom, ki se nadvse veselijo tega, da jih bo peke tort, piškotov in drugih vrst peciva naučil mojster. Oddaja bo na sporedu vsak torek od 6. aprila 2021 ob 13. uri.