hitrice18
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Mercatorjevi »narezani« plakati

Ko je govora o sveže narezanih delikatesnih izdelkih, Mercator misli resno. Tudi s plakatnimi mesti. Najprej so s televizijskim oglasom sporočali, da prodajalci v njihovih delikatesah poznajo vse naše skrite želje, zdaj pa so komunikacijo nadgradili z duhovitimi oglasnimi panoji, ki so tudi sami delikatesno narezani. Opazili smo luknjast sir, mortadelo z olivami in kraški pršut.

mercator - narezano

Pristop odpira nova vrata

Tri desetletja uspešnih komunikacijskih zgodb bo svetovalno podjetje Pristop okronalo s selitvijo v nove prostore. Naslednja desetletja bodo nove zgodbe snovali združeni pod skupno streho. Sklepno dejanje pred uradno predajo ključev obeležujejo z #ExtraTrgovino, spletno trgovino z rabljenim poslovnim pohištvom, ki je primerno za vse, ki iščejo cenovno ugodne rešitve za opremo prostorov.

pristop selitev

Peugeot v novi podobi

Znamka Peugeot tudi v Sloveniji uvaja novo celostno grafično podobo, ki jo spremlja oglaševalska akcija »Levi našega časa«. Uvajanje nove Peugeotove celostne grafične podobe bo na slovenskem trgu potekalo v dveh korakih. Prvi korak vključuje celotno prenovo vseh elementov komuniciranja, drugi pa prenovo zunanje in notranje podobe vseh Peugeotovih pooblaščenih prodajnih salonov.

peugeot

s.Oliverjevev pogled naprej

Izložba s.Oliverjeve osrednje trgovine v Ljubljani podaja svojo interpretacijo bližnje prihodnosti, ko se mesta ponovno prebujajo. Gre za projekt na evropski ravni, ki se imenuje »Obnavljanje kulture« (»Reclaiming culture«). V Sloveniji je s.Oliver sodeloval s kreativnim studiom Trampolin z uveljavljenim oblikovalcem in ilustratorjem Nenadom Cizlom na čelu. 

s oliver2

Slovenka leta 2020 je Natalija Spark

Na slavnostni prireditvi, ki je letos potekala na spletu, so razglasili Slovenko leta 2020. Bralke in bralci revije Zarja Jana so med 12 navdihujočimi ženskami izbrali Natalijo Spark, tolmačko slovenskega znakovnega jezika in psihoterapevtko. Prireditev je potekala na spletni strani www.slovenkaleta.si in bo na tem mestu še nekaj časa na voljo za ogled.

slovenka leta

Za polete ni omejitev

Manner, eden glavnih pokroviteljev smučarskih poletov v Planici, je tudi letos ponosno podprl planiški dogodek. »Prepričani smo, da je letošnja Planica zadnja brez gledalcev in da bo prihodnje leto tukaj veliko bolj živahno, tako kot smo tega vajeni,« je optimistično povedal Alexander Lipovšek, direktor Mannerja za jugovzhodno Evropo. 

manner planica

Odlična gledanost zaključne oddaje Kdo si ti? Zvezde pod masko

Šov Kdo si ti? Zvezde pod masko so z dobro gledanostjo nagradili tudi gledalci. Zaključna oddaja šova je vrh gledanosti zabeležila z ratingom 10,63 in 26,86-odstotnim deležem v skupini gledalcev med 18 in 64 leti z gosti. Oddaja je bila v drugi polovici med 21.30 in do zaključka prva izbira vseh gledalcev.

kdo

Rudolph van Veen bo pekel z mladimi peki

Na kanalu 24Kitchen vstopajo v pomlad z novo oddajo Rudolphova pekarna: Mladi peki priljubljenega nizozemskega kuharja in mojstrskega slaščičarja Rudolpha van Veena. Tokrat Rudolph ne bo kuhal sam, temveč bo odprl vrata svoje kuhinje otrokom, ki se nadvse veselijo tega, da jih bo peke tort, piškotov in drugih vrst peciva naučil mojster. Oddaja bo na sporedu vsak torek od 6. aprila 2021 ob 13. uri.

rudolph

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji