HITRICE
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Prijave na SPORTO Awards 2024 so odprte

»Čas je, da predstavite svoje najboljše športne marketinške in sponzorske akcije. Vračajo se nagrade SPORTO Awards, ki nagrajujejo odličnost v športnem poslovanju v regiji,« pravijo organizatorji, ki pozivajo, da svoja dela prijavite v eno od šestih kategorij (vključno z dvema povsem novima). Prijave so odprte za prijavitelje iz Slovenije, Hrvaške, Srbije ter Bosne in Hercegovine, zmagovalce pa bodo razglasili 21. novembra 2024 na konferenci SPORTO.

SPORTO Awards 2024

Odprte tudi prijave na 1. Effie dan

Na 1. Effie dnevu 2024 bo v ospredju vprašanje, ali si še znamo (pravilno) postavljati (pravilne) marketinške cilje. Strokovnjaki v marketinški industriji so na zadnjem tekmovanju Effie v Sloveniji najnižje ocenili kategorijo oz. sekcijo postavljanja marketinških strategij, ki podpirajo poslovne cilje. Zato bodo v novem ciklu tekmovanja posebno pozornost namenili prav temu vidiku, saj želijo pomagati vsem potencialnim prijaviteljem in izboljšati strukturo prijav.

1. Effie dan

Zbranih več kot milijon plastenk, ki ne bodo končale v naravi

Konec septembra se je zaključila druga akcija Plastenke za Junake, s katero sta Lidl Slovenija in Interzero Slovenija podprla društvo Junaki 3. nadstropja pri zbiranju odpadnih plastenk v pomoč otrokom, obolelim za rakom, ter prispevala k zmanjševanju onesnaževanja okolja in večjemu recikliranju embalaže. Podjetji sta društvu ob tem donirali 13.120 evrov. »Uspeh obeh akcij kaže na sočutje do sočloveka in okoljsko ozaveščenost prebivalcev Slovenije ter potrjuje, da je uvedba kavcijskega sistema za okolju prijaznejše ravnanje s plastiko pravi korak v smeri doseganja okoljskih ciljev Slovenije,« so povedali ob tem.

Plastenke za Junake

Spar Slovenija nadaljuje s spodbujanjem k trajnostni rabi tekstila

V Sparu Slovenija so si v okviru svoje trajnostne strategije kot enega od glavnih ciljev zastavili, da želijo imeti aktivno vlogo v krožnem gospodarstvu ter ob tem tudi spodbujati svoje kupce k trajnostnemu življenjskemu slogu. V juliju so poleg že obstoječih zabojnikov pred trgovinami SPAR postavili še dodatnih šest zbiralnih zabojnikov za rabljen tekstil v sodelovanju s podjetjem Ekotekstil, oktobra pa s spodbujanjem trajnostne rabe tekstila nadaljujejo v sodelovanju s socialnim podjetjem Knof.

tekstil

HOFER pomaga organizacijam, ki sodelujejo pri razdeljevanju presežkov hrane

Količina odpadne hrane se je po podatkih Statističnega urada RS v Sloveniji v minulem letu povečala. Največ odpadne hrane je nastalo v gospodinjstvih, najmanj pa v trgovinah z živili. HOFER s številnimi ukrepi že vrsto let skrbi za čim manj odpadne hrane v trgovinah. Redno donira presežke hrane iz vseh 93 trgovin socialno ogroženim in ranljivim skupinam, ob svetovnem dnevu hrane pa je z donacijo 27.900 evrov podprl organizacije, ki razdeljujejo viške hrane. Okrepil je tudi sodelovanje z Nejo Gril, ki pripravlja recepte za obroke iz ostankov živil, s čimer želijo k zmanjšanju odpadne hrane spodbuditi tudi svoje kupce oz. gospodinjstva.

HOFER pomaga

Mesec italijanske mode v Ljubljani

V družbi estradnikov in modnih navdušencev so v Emporiumu odprli vrata že četrtemu Mesecu italijanske mode. Dogodek sta skupaj z Jožico Brcar, direktorico podjetja Magistrat International, otvorila Giacomo Ricciotti, direktor Italian Trade Agency v Ljubljani, in Giuseppe Cavagna, veleposlanik Italije v Sloveniji.

Mesec italijanske mode  

Nova trgovina v Supernovi Ljubljana Rudnik

V nakupovalnem središču Supernova Ljubljana Rudnik so odprli prvo brand house trgovino blagovne znamke Under Armour v Sloveniji. V njej bodo kupci našli široko izbiro vrhunske športne opreme, oblačil in obutve za različne športne aktivnosti, tako za odrasle kot tudi za otroke.

Under Armour

Uspešen začetek jesenske programske sheme za PRO PLUS

»Jesenska programska shema je znova dokazala, kakšen vpliv imajo in kako priljubljeni so naši mediji. Naši kanali so nepogrešljiva izbira v prime timu, kjer nas spremlja skoraj 50 % vseh gledalcev. S tem omogočamo izjemen doseg in učinkovit način za nagovarjanje različnih občinstev,« pravijo na PRO PLUSU.

Jubilejna sezona Slovenija ima talent je navdušila občinstvo s 13,2 % gledanostjo, s čimer je prepričala kar 55 % vseh gledalcev v času predvajanja. Z dodatno gledanostjo na VOYO pa skupna ocena dosega 14,2 % v starostni skupini od 18 do 54 let. Resničnostni šov Kmetija se letos vrača z zvezdniško zasedbo in je prejšnji teden dosegel povprečno gledanost 8,1/39, kar ga postavlja na prvo mesto gledanosti v tem terminu. Prav tako se je serija Ja, Chef! uspešno vrnila na televizijo, kjer gledalce navdušuje z večernimi odmerki. Nedelja pa je prinesla novo sezono oddaje Štartaj, Slovenija: na podeželju, ki z edinstvenimi podjetniškimi zgodbami povezuje gledalce po vsej Sloveniji.

Čas za akcijo NBA

23. oktobra 2024 se na kanale Arene Sport vrača najbolj gledana košarkarska liga na svetu in z njo košarkarski zvezdnik Luka Dončić. »Po uspehu v pretekli sezoni, ko so se Dallas Mavericks prebili do samega finala lige, letos še bolj nestrpno pričakujemo, kaj lahko stori ekipa s slovenskim asom na čelu. Morda pa bo to končno tudi sezona, ko Luka osvoji laskavi naziv MVP,« pravijo na Areni Sport. Letos bo prenosov Dallasa na Areni Sport še več kot lansko sezono: v rednem delu sezone bodo prenašali vsaj 27 tekem. Še posebej se veselijo Slovencem prijaznih večernih terminov, ki jih bo kar nekaj, tudi za božič. Na ta praznični dan bodo pripravili prav poseben program, tudi s studijsko oddajo V prvi vrsti v živo.

Čas za akcijo NBA

Foto: Reuters, Primož Korošec

Ura moči je nazaj

Na Planet se vrača pogovorno-analitična oddaja Ura moči. Voditelj Luka Svetina je ob tem dejal, da se bodo (kot že do zdaj) lotevali najbolj zanimivih družbeno-političnih tem, ki v aktualnem tednu odmevajo v slovenskem prostoru. »Odpirali in komentirali bomo teme, o katerih se krešejo mnenja, interpretirali bomo poteze in dejanja vladajočih, ki imajo posledice za ljudi,« pravi.

Ura moči

VOYO novosti v oktobru

Najbolj strašljivo noč v letu bodo pospremili tudi na VOYO, in sicer s filmi Candyman, Otroška igra in Sirota: Prvi umor. V drugi polovici oktobra na VOYO prihaja tudi italijanska serija Za Eliso: Primer Claps, ki rekonstruira enega najbolj pretresljivih kriminalnih primerov, in srbska kriminalna serija Nemirni, ki bo gledalce popeljala po temačnih ulicah na popotovanje, polno spletk in nevarnosti.

Oktober pa bo predvsem športno obarvan s prenosi MotoGP: VN Avstralije, KSW 99, Superbike Španija, VFN 10 pa tekme ABA lige in EHF Lige prvakinj, v živo pa bodo spremljali tudi današnji prenos NLB 28. Ljubljanskega maratona.

VOYO novosti v oktobru

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji