h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vasbo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in stem dodali piko na i iztekajočemutednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Manager leta 2024 je Marko Lukić

Priznanje manager leta 2024 je prejel Marko Lukić, direktor podjetja Lumar IG. Kot pravijo v Združenju Manager, je Lukić poslovni voditelj, »ki pri besedah pritiska na zavoro in pri dejanjih dodaja plin. Ker je prepričan, da so poslovni voditelji uspešnejši, če ne govorijo veliko, ampak se izkažejo in dokažejo z dejanji. Je poslovni voditelj, ki v nobeni oviri ne vidi problema, ker pravi, da problemov ni. So samo izzivi. Je načelen, natančen, iskren, zna poslušati in slišati, tako ga opisujejo zaposleni v podjetju Lumar, in ima neverjetno energijo, s katero je podjetje popeljal do v svetu priznanega trendsetterja lesenih nizkoenergijskih hiš.«

Marko Lukić

SEMPL: Živeti v »algoritemskem mehurčku«

Mattia Fiorin, strokovnjak za digitalni marketing, ki trenutno deluje na področju plačljivih družbenih medijev v telekomunikacijski družbi Vodafone IT, bo v svojem prispevku na SEMPL-u, ki bo 14. in 15. novembra 2024 v Portorožu, osvetlil, kako algoritmi krepijo razdiralne in čustvene vsebine, s čimer spodbujajo družbeno polarizacijo in ustvarjajo sobe odmeva. Ta pojav, pogosto imenovan »algoritemski mehurček«, omejuje izpostavljenost različnim stališčem in krepi že obstoječa prepričanja. Ob tem se bo posvetil strategijam za preprečevanje učinkov mehurčka in predlagal prehod od pasivnega uživanja vsebin k bolj proaktivnim, interaktivnim strategijam sodelovanja.

Mattia Fiorin

Na SEMPL-bo predavala tudi Katja Bezjak Draškovič, poslovna trenerka in coachinja z dolgoletnimi izkušnjami v oglaševanju, ki se bo posvetila t. i. vodenju s srcem in umom, saj meni, da lahko podjetja na ta način izkoristijo celoten potencial svojih zaposlenih.

BTC Campus odprl karierne priložnosti enajsti generaciji talentov

Družba BTC je skupaj s partnerjema (Zavodom Republike Slovenije za zaposlovanje in Centrom poslovne odličnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani) začela 11. izvedbo podjetniško–izobraževalnega programa BTC Campus. V okviru projekta se je v desetih letih z novimi podjetniškimi znanji in kompetencami izpopolnilo že več kot 410 brezposelnih in iskalcev zaposlitve. Letošnjega programa, ki se izvaja v ABC Hub-u v BTC Cityju Ljubljana in bo potekal do 24. oktobra, se udeležuje 30 brezposelnih in iskalcev zaposlitve.

BTC Campus

Beletrina Digital z inovativnostjo prepričala Evropo

Multimedijska platforma Beletrina Digital je prejela podporo Evropske unije v okviru programa Ustvarjalna Evropa. Gre za poziv Creative Innovation Lab, namenjen projektom, ki oblikujejo, razvijajo in/ali širijo inovativna orodja, modele ali rešitve za evropski avdiovizualni sektor ter druge kulturne in ustvarjalne sektorje. Komisija je projekt Beletrina Digital prepoznala kot pomemben evropski prispevek k povečanju dostopnosti evropskih kulturnih vsebin, pri čemer posebej izstopajo sodelovanja z vodilnimi založniki in filmskimi distributerji iz Slovenije in širše. Kot pravijo, projekt postavlja nove standarde v povezovanju knjižnega in avdiovizualnega sektorja, s čimer premika meje tradicionalnih načinov distribucije kulturnih vsebin, s pokrivanjem več kulturnih sektorjev pa je pomembna inovacija na področju pretočnih platform.

Slovenski kratki UI-film v ožjem izboru festivala GEN:48

Mednarodnega tekmovanja GEN:48, v katerem imajo filmski ustvarjalci 48 ur časa, da posnamejo film le z UI-orodji, se je udeležilo več kot 500 prijavljenih, v ožji del pa se jih je uvrstilo le trideset. Med njimi je tudi film Somewhere. Nowhere. Never. slovenskega kreativnega studia Digital Da Vincis. Film v slogu VSH pripoveduje zgodbo ukrajinske družine v času vojne. Kirill Karnovich-Valua, kreativni direktor pri studiu Digital Da Vincis, je komentiral: »Ta film je edinstven preizkus uporabe umetne inteligence. V celoti je ustvarjen z besedilnimi pozivi, kljub temu pa uspešno prikaže občutek grozot, ki jih prinaša vojna.«

Somewhere. Nowhere. Never.

Nika Veger je zmagovalka fotografskega natečaja Evropskega podnebnega pakta

Evropski podnebni pakt je spomladi povabil Evropejce k sodelovanju na fotografskem natečaju, osredotočenem na podnebne ukrepe, ki jih posamezniki izvajajo doma, v svojih skupnostih in mestih. Na natečaj se je prijavilo več kot 300 tekmovalcev iz različnih držav, žirija pa je med njimi izbrala 10 zmagovalcev. V kategoriji podnebnih ukrepov v skupnosti so zablesteli Slovenci – znana slovenska blogerka in vplivnica Nika Veger je s svojo fotografijo navdušila petčlansko žirijo in si prislužila glavno nagrado, medtem ko sta Nejc Gajšek in Katja Kovše s skupno fotografijo dosegla 3. mesto.

Serija brezplačnih TikTok delavnic v Supernovi Ljubljana Rudnik

TikTok vsakodnevno uporablja več kot 175.000 uporabnikov v Sloveniji, globalno pa že več kot milijarda. Za vse, ki si želijo izboljšati svoje veščine priprave video vsebin ali celo začeti svojo pot na TikToku, v Supernovi Ljubljana Rudnik organizirajo brezplačne nedeljske delavnice. Štiri zaporedne nedelje od 29. septembra dalje se bodo mladi lahko v SUPER SPOTU udeležili delavnic, kjer bodo svoje znanje delili najboljši slovenski tiktokerji.

TikTok

S podporo Zavarovalnice Triglav obnovljene tri naj planinske poti

V sklopu akcije Naj planinska pot so konec poletja v novi podobi zasijale tri planinske poti. S podporo Zavarovalnice Triglav so obnovljene lanska zmagovalka (pot s Kamniškega sedla do Brane in Planjave) ter prvo- in drugouvrščeni naj planinski poti po letošnjem izboru planink in planincev. To sta Koželjeva pot ob Kamniški Bistrici in pot Jama Topla–Mala Peca na Koroškem.

planinske poti

Barcaffe barist Aleš Gorenc zmagovalec Latte Art Throwdowna 2024

Barist Aleš Gorenc iz Barcaffeja je zmagal na tekmovanju Latte Art Throwdown 2024, ki je potekalo na ljubljanskem festivalu kave 21. in 22. septembra 2024. Dogodek je združil nekatere največje zvezde v industriji kave, v konkurenci desetih tekmovalcev pa se je Aleš odlikoval s svojimi »izjemnimi veščinami in ustvarjalnostjo«. Aleš Gorenc, ki velja za enega od najbolj nadarjenih baristov na svetu, je letos osvojil tudi najprestižnejšo svetovno nagrado – »Zlati lonček« v izobraževanju Latte Art Grading, s čimer se je pridružil klubu 13 najboljših baristov na svetu.

Aleš Gorenc

Velik uspeh slovenske kulinarike

Na najpomembnejšem svetovnem tekmovanju mladih chefov S.Pellegrino Young Chef Academy bodo letos Slovenijo zastopali kar trije mladi kuharji, in sicer Boštjan Volk iz Gostišča Volk, Matija Cotič iz Koče na Kokoši in Pablo Donatio Falcon iz Hiše Franko. Naši chefi bodo tako predstavljali kar petino vseh tekmovalcev v regijskem finalu za jugovzhodno Evropo in Mediteran, kjer regijsko konkurenco predstavljajo precej večje države, med njimi Hrvaška in Grčija. Na regionalnem finalu, ki bo potekal 25. in 26. novembra na Malti, bo Slovenija imela tudi sodnika, Igorja Jagodica iz ljubljanske restavracije Strelec.

Jagodic

Založba Primus odprla svojo prvo knjigarno v Ljubljani

Založba Primus je odprla svojo prvo knjigarno v središču Ljubljane. Otvoritveni dogodek je privabil številne ljubitelje knjig, med njimi tudi znane avtorje, predstavnike medijev, poslovne partnerje in prijatelje založbe. Udeleženci so izrazili veliko navdušenje nad novimi prostori in celotnim dogodkom, ki je zaznamoval pomemben mejnik v zgodovini založbe. Odprtje knjigarne sovpada s praznovanjem 20. obletnice delovanja založbe.

Založba Primus

Alešu Bergerju Arsova lastovka za najboljšo kratko zgodbo

Na podelitvi nagrade lastovka je slavila dinamična pripoved o noči pokra in treh kvartopircih, ki polagajo vse višje stave. Žirijo je najbolj prepričala zgodba Trije asi Aleša Bergerja. Na 33. natečaj za najboljšo kratko zgodbo, ki ga vsako leto razpiše Uredništvo za kulturo Programa Ars, je letos prispelo 980 zgodb, v ožji izbor pa so se uvrstile le štiri.  

lastovka

Foto: Tomi Lombar

Nova stalna rubrika znotraj 24UR: 24UR Dejstva

Informativna oddaja 24UR bo od 3. oktobra bogatejša za novo stalno rubriko 24UR Dejstva. Izmenično jo bosta vsak četrtek pripravljali Neža Steiner in Brigita Potočnik. Že ustaljeni rubriki Dejstva na 24ur.com se tako pridružuje še televizijska, ki bo hibridna s članki na spletni strani.

24UR Dejstva

Nova voditeljica Planet 18

Ta konec tedna je za voditeljski stolček informativne oddaje Planet 18 prvič sedla nekdanja novinarka Petra Vehovar. Pravi, da se novega izziva že veseli, saj ji delo na televiziji ni tuje. Del Planetove ekipe je že šest let, bila je že del uredištva oddaje Jutro na Planetu, zadnja leta pa soustvarja oddajo Planet 18.

Petra Vehovar

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji