MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Oglaševalec leta 2022 je Mercator
Zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je podjetje Mercator. Priznanje bo podeljeno na 32. SOF-u v četrtek, 15. junija 2023.
Znani so finalisti za nagrado Marketinška odličnost 2023
Strokovna komisija, ki jo je vodila Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije, je izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2023. Zmagovalci bodo znani 30. maja na Slovenski marketinški konferenci. Kdo so finalisti, preverite na povezavi.
»Rdeča pika« za linijo Union Premium Pivovarne Laško Union
Pločevinke in steklenice iz linije Union Premium Pivovarne Laško Union so prejele nagrado Red Dot za izdelčno oblikovanje (product design). Linija je žirijo prepričala s pečatom z reliefnim logotipom na vratu steklenic in harmonično barvno kombinacijo ozkih etiket, ki elegantno povezujejo vse štiri izdelke v celoto, hkrati pa ohranjajo avtonomijo. »Nagrada je dokaz izjemnosti našega izdelka. To je prvič, da je Pivovarna Laško Union prejela nagrado Red Dot, ki predstavlja pomemben mejnik v razvoju podjetja in blagovne znamke Union ter dopolnjuje našo bogato zbirko nagrad in priznanj,« je ob prejemu nagrade povedal Zooullis Mina, glavni direktor Pivovarne Laško Union.
Med dobitniki Red Dot tudi Skaza
Nagrado Red Dot za inovativnost in vrhunsko oblikovanje je prejelo tudi podjetje Skaza, in sicer za lastno blagovno znamko Organko Daily, inovativno 3,3-litrsko posodo, ki so jo ustvarili v sodelovanju z oblikovalskim studiom SITO. Kot pravijo, je nagrada dokaz njihovih dosežkov na področju trajnostnega razvoja in priznanje njihovemu industrijskemu oblikovanju, ki združuje funkcionalnost, vizualno privlačnost in sposobnost množične proizvodnje.
Nagrajeni presežki avdiovizualne produkcije
Kolektivna organizacija AIPA (Zavod za uveljavljanje pravic avtorjev, izvajalcev in producentov avdiovizualnih del Slovenije) je že tretje leto zapored pod žaromete postavila presežke na slovenskem avdiovizualnem področju. Za najbolj gledana domača avdiovizualna dela, predvajana na slovenskih televizijskih programih v minulem letu, so podelili sedem nagrad zvezde oriona, ki temeljijo na gledanosti. Med nagrajenci so humoristična serija Ja, Chef! v produkciji Pro Plus, nadaljevanke Leninov park, Dolina rož in V imenu ljudstva 2 v produkciji RTV Slovenija, serija Sekirca v med v produkciji Pro Plus, dokumentarni film o Ivanu Krambergerju Beli bojevnik v črni obleki v produkciji Bela film in nadaljevanka Trigrad v produkciji RTV Slovenija.
Klemen Selakovič ponovno organiziral dobrodelni podkast v živo
Klemen Selakovič, najbolj poslušani slovenski ustvarjalec podkastov, je že drugo leto zapored na Ljubljanskem gradu organiziral javni dobrodelni dogodek snemanja podkasta Aideia z občinstvom v živo. Del izkupička od kart je namenil v dobrodelne namene, organizaciji AMF. Za obiskovalce dogodka v živo je oblikoval posebno cenovno politiko, znotraj katere so obiskovalci sami izbrali višino plačila glede na svoje finančne zmožnosti.
Elan ima po novem tudi e-kolesa
V Elanu bodo po novem izdelovali tudi e-kolesa, s čimer dopolnjujejo ponudbo klasičnih gorskih in treking koles. V kolekciji klasičnih koles imajo 14 ženskih, moških in otroških modelov koles. Kolesarski program so dopolnili tudi s kolesarskimi dodatki. »To je pomemben mejnik v razvoju blagovne znamke Elan. Verjamemo, da aktivno preživljanje prostega časa skupaj s prijatelji in družino v pristnem gorskem okolju pozitivno vpliva na dobro počutje. Po drugi strani imajo električna kolesa potencial, da v alpskih okoljih nadomestijo motorizirane oblike premikanja in s tem pripomorejo k prepotrebnemu zmanjšanju ogljičnega odtisa,« je ob predstavitvi koles povedal Leon Korošec, podpredsednik skupine in direktor zimsko-športne divizije v Elanu.
OKS-ZŠZ podpisal pogodbo za Slovensko hišo v Parizu 2024
Ta teden je Franjo Bobinac, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije, podpisal pogodbo o najemu prostorov za Slovensko hišo med olimpijskimi igrami v Parizu. »Po Slovenski hiši v Pjongčangu se naslednje leto vračamo v Francijo, kjer bo leta 2024 natanko 100 let, odkar je Leon Štukelj v Parizu osvojil zlato olimpijsko kolajno. Ob tradicionalno izjemnih športnih rezultatih naših športnikov se bomo tako postavili ob bok najbolj razvitim olimpijskim komitejem tudi na poslovnem delu, saj bomo s svojimi aktivnostmi in programi celostno predstavili Slovenijo ter v Slovensko hišo privabili številne športnike, poslovneže, politike, predstavnike medijev in druge goste,« je ob tem povedal Bobinac.
42. Maraton Franja BTC City bo ponovno združil ljubitelje kolesarjenja
Organizatorji Maratona Franja BTC City – Kolesarsko društvo Rog ob podpori družbe BTC, Mestne občine Ljubljana in drugih partnerjev – so napovedali 42. izvedbo kolesarskega praznika, ki bo že tradicionalno potekal drugi junijski vikend, 10. in 11. junija 2023. Organizatorji na petih trasah Franje pričakujejo več kot 5.000 udeležencev. Poseben poudarek je letos namenjen spodbujanju gibanja in trajnostnih načinov mobilnosti med mladimi, družine in osnovnošolci se lahko ponovno potegujejo za nagrado za najštevilčnejšo družino oz. šolsko ekipo, ter večji zastopanosti žensk na kolesu.
Google z napovedovanjem poplav pomaga ljudem, da ostanejo varni
Google si že dlje časa prizadeva s pomočjo umetne inteligence nasloviti podnebno krizo, ogroženim skupnostim pomagati ostati varni in se prilagoditi vplivu podnebnih sprememb. V sklopu svojih prizadevanj širijo zmogljivost napovedovanja poplav na že 80 držav. Vlade, humanitarne organizacije in posamezniki v teh regijah lahko odslej preko Googlove platforme Flood Hub dostopajo do kritičnih informacij za obdobje do sedem dni vnaprej (še lani so zagotavljali podatke za do 48 ur vnaprej) in se tako pripravijo oz. prilagodijo napovedanim poplavam. Flood Hub prikazuje napovedi za čas in lokacijo poplav na rekah na območjih po vsem svetu, kjer živi skupno 460 milijonov prebivalcev.
Sparove blagovne znamke zdaj preverjeno brez glifosata
V Sparu Slovenija so naredili korak naprej v svojem trajnostnem delovanju ter sprejeli zavezo k ukinitvi uporabe pesticida glifosat pri nacionalnih živilskih izdelkih trgovinske znamke SPAR. Pesticid glifosat, ki je prisoten v fitofarmacevtskih sredstvih za zatiranje plevela oz. herbicidih, spremljajo očitki o škodljivosti za zdravje in degradaciji ekosistemov. Čeprav na ravni Evropske unije še nismo sprejeli prepovedi uporabe glifosata, nekatera okoljsko ozaveščena podjetja že omejujejo ali celo ukinjajo uporabo tega najpogosteje uporabljenega herbicida.
Afrodita vas zaščiti »do sonca in nazaj«
V Kozmetiki Afrodita so zagovorniki zdrave in negovane kože, zato so tudi letos pripravili nove sončne izdelke, ki bodo nepogrešljivi spremljevalci poletnih dni. Na predstavitvenem dogodku za medije so predstavili SUN CARE kolekcijo, ki omogoča visoko UVA in UVB zaščito kože, nudi hitro pridobivanje porjavele polti in intenzivno obnovitveno nego po sončenju. »Zvezda« dogodka je bil nov izdelek: mleko z zelo visoko zaščito pred soncem SPF 50 +, ki vsebuje učinkovito kombinacijo UVA in UVB filtrov nove generacije ter je uporaben za vso družino. Tudi letos pa ne bo Afroditinega poletja brez nove Marmelade – letos so predstavili malo Marmeladico za obraz in Marmeladni gel za telo, ki s posodobljeno formulacijo omogoča lažjo mazljivost, brez neljubega packanja.
Parfumerija Douglas zdaj tudi v Cityparku
V nakupovalnem središču Citypark je po novem tudi parfumerija Douglas, ki prinaša svežino s prestižnimi blagovnimi znamkami, kot so Ordinary, Chloe', Jo Malone London, Chanel, Dior, Gucci in Dolce & Gabbana. »Parfumerija Douglas je velika pridobitev za Citypark in dopolnjuje ponudbo drogerije. Ponosni smo, da svojim strankam omogočamo izjemno nakupovalno izkušnjo, saj bo nova prodajalna omogočila vrhunski nabor izdelkov ter prijazno in strokovno storitev,« je poudaril center manager Andrej Ropret.
Andrej Ropret, center manager Cityparka, je zaželel dobrodošlico poslovodji Douglasa Tanji Ornik. (Foto: Robert Krumpak)
Svetovni dan hamburgerja: Kateri so najbolj priljubljeni v Sloveniji?
Danes obeležujemo svetovni dan hamburgerja, Woltova raziskava pa razkriva, da je to jed, ki jo Slovenci preko Wolta najpogosteje naročamo. Pravijo tudi, da imamo najraje hamburger s sirom, sledi klasičen hamburger in nato piščančji. Najpogosteje in najraje jih naročamo ob petkih v času kosila (med 11. in 13. uro) ter za večerjo (med 18. in 20. uro). Slovenci imamo očitno radi kombinacijo mesa in sira. Ne le da je hamburger s sirom najbolj priljubljen, tudi kot dodatek k hamburgerju, ki že ima meso in sir, najraje naročimo še dodatno meso in dodatni sir. Pa najbolj nenavadno naročilo? V Parku Žibert so pripravili burger za uporabnika, ki je naročil dvojni hamburger s sirom in mu dodal dodatnih sedem mesnih polpetov.
Giro po Giru na Planetu
Danes ob 20. uri bo na Planetu posebna studijska oddaja Giro po Giru, v kateri bodo sklenili dogajanje na 106. dirki po Italiji, katere vrhunce so si lahko gledalci vsak večer ogledali na Planet 2. Voditelj Damjan Medica bo v studiu gostil Roberta Jenka, strokovnega komentatorja kolesarskih prenosov na Planet TV, Jana Polanca, nosilca rožnate majice na Giru, in nekdanjega odličnega kolesarja Janija Brajkoviča.
Liga prvakov ostaja na Sportklubu do leta 2027
Liga prvakov, Evropska liga in Konferenčna liga bodo svoj dom še naprej imele na programih Sportkluba. S sezono 2024/25 bo vstopil v veljavo nov format UEFA Lige prvakov, UEFA Evropske lige in UEFA Konferenčne lige, v katerem bo v skupinskem delu igralo 36 ekip, z večjim številom zagotovljenih tekem v skupinskem ligaškem delu, iz katerega si bo najboljših osem zagotovilo uvrstitev v izločilne boje. To pomeni, da bo imelo občinstvo več tekem za spremljanje evropskih nogometnih velikanov. Poleg novega formata je del dogovora tudi delitev ekskluzivnih pravic za prenos finala UEFA Lige prvakov in superpokala UEFA.
Na TV SLO se vrača nanizanka Življenja Tomaža Kajzerja
Igrani program Televizije Slovenija je v preteklih dneh začel s snemanjem druge sezone petdelne, večplastne nanizanke z naslovom Življenja Tomaža Kajzerja. V njej se glavni junak v izvedbi igralca Matija Vastla vsakokrat predstavi v novem življenju. Pet novih delov bo na sporedu predvidoma na začetku januarja 2024.
Foto: Ana Črešnar