MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Na Tour de ALEJA zbrali 4500 evrov
Na dobrodelnem dogodku Tour de ALEJA so obiskovalci (med njimi tudi znana imena, na primer akrobat in plesalec Filip Kržišnik, podjetnik in maneken Taiji Tokuhisa in osebna trenerka Nives Orešnik) vrteli pedala in zbrali 4500 evrov, ki so jih v Aleji namenili mladinskim selekcijam Kolesarskega društva Rog za vzgojo mladih kolesarskih upov. »Na dogodku je bila izjemna energija, kakršna v zadnjem času prav manjka,« je občutke strnil Toni Pugelj, direktor ALEJE.
OMV uspešen pri izravnavanju emisij CO2
OMV Slovenija te dni ponovno vabi člane svojega Kluba zvestobe OMV SMILE & DRIVE, da sodelujejo v še vedno trajajoči akciji za unovčenje točk zvestobe za izravnavo emisij ogljikovega dioksida, ki se ustvarijo med vožnjo. Hkrati sporočajo, da so v prvem mesecu kampanje uspeli izravnati že 2.500 ton emisij ogljikovega dioksida.
dm Slovenija odslej tudi v spletni trgovini
Hiter in enostaven spletni nakup je postal realnost pri dm, saj je zaživela nova dm spletna trgovina, v kateri bodo kupci lahko izbirali med več tisoč izdelki za vsakdanjo nego, lepoto, gospodinjstvo, izdelke za dojenčke in otroke ter zdrav način življenja. »Naša trgovina bo odslej dostopna po vsej Sloveniji, tudi tistim strankam, ki jim fizične prodajalne niso dovolj blizu,« so zadovoljni v dm-u.
Z Vrečko dobrote pomagate programu Botrstvo
Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje in Hofer predstavljata »Vrečko dobrote« – vrečke osnovnih živil in izdelkov za nego. Z nakupom vrečke v vrednosti 25 evrov pomagate otrokom in mladostnikom iz programa Botrstvo v Sloveniji, Hofer pa vsaki vrečki doda še darilni bon za 10 evrov.
Dobrodelni kuharski »eksperiment«
Kuharski mojster Marko Pavčnik in Spar Slovenija sta ponovno združila moči v okviru akcije »Hrana ne sodi v smeti«. Tokrat v dobrodelnem kuharskem preizkusu, v katerem je Pavčnik kuhal z natanko 68 kilogrami sestavin, saj prav toliko hrane v povprečju v enem letu zavrže vsak Slovenec. Eksperiment so pripravili z namenom, da pokažejo, kaj v praksi pomeni 68 kg hrane in koliko obrokov bi lahko pripravili iz te težko predstavljive količine zavržene hrane.
C19 CHAIR.ity – ikona nove realnosti
Na mednarodnem sejmu oblikovanja Blickfang 2020 na Dunaju je slovensko podjetje Klun Ambienti predstavilo svoj najnovejši projekt – C19 CHAIR.ity. Pravijo, da je stol C19 CHAIR.ity kreativen odgovor na pandemijo novega korona virusa (njegova oblika je preslikava krone – po latinsko corone). Izjemno pozornost je zbudil tako pri obiskovalcih kot v medijih, o njem sta med drugim poročala osrednja avstrijska medija, nacionalna TV ORF in časnik Kronen Zeitung.
Covid-19 je potrjeno vplival na naše nakupne navade
Julija in avgusta 2020 so v iPROM-u v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon izvedli raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero so ugotavljali, kako nove razmere zaznamujejo nakupne navade slovenskih kupcev. Izsledke raziskave, ki je potekala v treh različnih kategorijah (krediti, turizem in telekomunikacije), bodo podrobneje predstavljali na webinarju v četrtek, 22. oktobra 2020, ob 10. uri. Spletna prijava na dogodek je mogoča tukaj.
Kofein dizajn prejel zlato priznanje za inovacijo
Aplikacija Eli, spletna asistentka za osebe z demenco, ki jo razvija ekipa Kofein dizajna, v kateri so Zarja Vintar, Vid Ribič, Miha Sušnik, Jana Jazbec in Maruša Kuret, je prejela zlato priznanje GZS ZOR za inovacijo. Priznanja vsako leto podeljujejo regionalne zbornice, zlati nagrajenci pa se uvrstijo med tekmovalce na nacionalnem nivoju.
Spletna stran Agencije 101 v knjigi
Agencija 101 je ob prenovi spletne strani to izdala tudi v knjižni obliki. »V današnjih časih kreativnega oglaševanja prenova spletnega mesta sama po sebi ni najbolj udarna in unikatna novica. Zato smo jo podkrepili z unikatno izdajo spletne strani v knjižni obliki, s čimer smo novici dobesedno vdahnili dodatno težo. Res pa je, da si jo je po tako dolgotrajnem procesu tudi zaslužila,« nam je odločitev za takšen pristop pojasnil Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101.
27. Zlati boben: RE:START the future
Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben so sporočili, da se v Portorožu ponovno vidimo med 13. in 15. oktobrom 2021, dogodek pa bo potekal pod sloganom: RE:START the future.
Četrt stoletja informativne oddaje 24UR
Oddaja 24UR se približuje pomembnemu jubileju, svojemu 25. rojstnemu dnevu. Pravijo, da ves ta čas stavijo na verodostojnost, privlačnost in zagnanost in da tudi zato ostajajo najbolj gledana osrednja informativna oddaja v Sloveniji. Ekipa grafičnih producentov največje medijske hiše je ob bližajočem se jubileju grafično prenovila podobo oddaje. Ta je postala čistejša, blizu sodobnim grafičnim trendom in bolj pregledna, a je ob tem ohranila prepoznavno barvno strukturo in logotip.
Saša Dončić, novi strokovni sodelavec Arene Sport
Ekipi športne televizije Arena Sport se je kot strokovni komentator pridružil Saša Dončić. Nekdanji slovenski reprezentant, ki je trenutno trener KD Ilirija, je ob tej priložnosti povedal, da se veseli, da bo z ekipo televizije Arena Sport skrbel za dodano vrednost košarkarskih prenosov in studijskih delov v regiji in širše.
Nova serija na Voyo
Na Voyo si od petka, 16. oktobra 2020, lahko ogledate srbsko uspešnico Morilci mojega očeta (Ubice mog oca). S kriminalno serijo Voyo pridobiva novo ekskluzivno predvajanje priljubljenih tujih uspešnic in tako bogati svoje vsebine, ki so uporabnicam in uporabnikom na voljo kjer koli in kadar koli.