Mladi pravijo: »Poslušajte nas!«
Raziskave kažejo, da število mladih, ki se v družbi počutijo izključene, narašča. V švedski zavarovalnici Länsförsäkringar pravijo, da to lahko družbe in zavarovalnice veliko stane, zato so zasnovali pobudo, ki je imela cilj, da mladim prisluhne premier.
Svet, v katerem živimo, vodijo odrasli, ki prepogosto mladih ne slišijo niti ne poslušajo. »Ko govorim, se mi zdi, da me nočejo slišati«, »Počutim se, kot da družba na nas gleda zviška«, takšne in podobne misli nastajajo v glavah mladih, ki si želijo biti slišani, opaženi in vključeni v družbo. Zato so v zavarovalnici Länsförsäkringar ustvarili projekt »Združeni režiserji« (»United Directors«). Pri njem je sodeloval en scenarist (Oskar Söderlund, ki sicer piše scenarije za Netflix) in kar 327 mladih režiserjev iz desetih različnih srednjih šol. Njihov edini cilj je bil, da bi film z naslovom »Premier posluša« dosegel švedskega premierja Stefana Löfvena.
Film so premierno predvajali na filmskem festivalu v Göteborgu. Ogledalo si ga je milijon in pol gledalcev, med njimi tudi Löfven, ki je mladim odgovoril v pismu.