Mladi kreativci bodo tekmovali konec avgusta
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) tudi letos organizira tekmovanje mladih kreativcev, ki bo 26. in 27. avgusta 2020. O zmagovalcu bo odločala žirija z Aljošo Bagolo na čelu, zmagovalca pa se bosta preizkusila na festivalu Cannes Lions 2021.
Pixabay
Na tekmovanju, ki bo tudi letos izpeljano po vzoru tekmovanja »Cannes Young Lions«, saj bo celoten potek ustvarjanja rešitev potekal v času in na lokaciji festivala, se bo preizkusilo 29 parov mladih kreativcev. Prijavljeni udeleženci bodo imeli 24 ur časa, da s konceptom celostne digitalne akcije odgovorijo na razpisani brief in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori v briefu opredeljene cilje. Najboljši bodo svoje rešitve predstavili tudi na odru pred slušatelji in petčlansko žirijo, ki jih bo ocenjevala. Poleg predsednika žirije, Aljoše Bagole, bodo v žiriji še Sara Vehovec, vodja digitalnega centra Triglav Lab, Petra Krulc, višja podpredsednica v Celtri, odgovorna za kreativno uspešnost, Sara Mekinc, vsebinska specialistka v Viberatu, in Blaž Ritmanič, kreativni direktor v agenciji Formitas BBDO.
SOZ bo s partnerjem, Zavarovalnico Triglav, zmagovalnemu paru kril stroške prijavnine na tekmovanje v Cannesu, kjer se bosta v konkurenci z vsega sveta naslednje leto udeležila tekmovanja za mlade leve v kategoriji digitalnih rešitev.