mini
Aktualno

Minijeva zgodba v 80-ih sekundah

Avtomobilska znamka Mini se v ZDA predstavlja z zgodbo o svojem nastanku.

Oglas »Notranji pogon« (»The Inner Drive«) govori o nastanku prvega Minija, ki ga je pred več kot 60 leti zasnoval Anglež Alec Issigonis. Svetu je predstavil manjši, a učinkovit avtomobil, torej učinkovit tako po prostoru kot tudi porabi goriva.

Agencija 360i je Issigonisov potek ustvarjanja predstavila z različnimi kombinacijami sence, svetlobe in ilustracije. »Sanjavi« oglas obsega tako trenutek, ko se mu je utrnila ideja, kot tudi proizvodnjo in predstavitev prvega Minija novinarjem.

Zgodbo o znamki Mini si sicer lahko preberete v prispevku »60 let »mini« ikone«.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji