Mimovrste s spletno tržnico priskočil na pomoč partnerskim trgovcem
Zaprtje večine trgovin je prizadelo številne trgovce, ki so čez noč ostali brez prihodkov, toda zdaj imajo novo priložnost, in sicer da svoje izdelke ponudijo kupcem preko spletne tržnice Mimovrste.
Mimovrste, največji spletni trgovec v Sloveniji, je že konec lanskega leta ustvaril spletno tržnico. Za zgled jim je bila Amazonova tržnica »Amazon Marketplace«. Zdaj so trgovcem ponudili, da se pridružijo prodaji izdelkov na tej platformi in na ta način vsaj deloma nadomestijo izpad prihodkov.
Dosežejo lahko skoraj milijon potencialnih kupcev
Trgovci lahko na platformi svoje izdelke ponudijo tako svojih že obstoječim kupcem kot tudi tistim, ki redno nakupujejo v spletni trgovini Mimovrste. Ta svojim partnerjem zagotavlja predstavitev izdelkov na virtualnih policah, obisk, učinkovito spletno oglaševanje, sodobno in preizkušeno nakupovalno izkušnjo, različne možnosti plačila, pomoč uporabnikom in utečen sistem vračil in reklamacij. Partnerji pri tem obdržijo nadzor nad cenami, zalogo in procesom dostave.
»Preverjena in zanesljiva infrastruktura spletne trgovine Mimovrste omogoča, da bodo partnerji lahko začeli s spletno prodajo v najkrajšem možnem času. V trenutni situaciji bomo novim partnerjem odpisali plačilo mesečne pristojbine za obdobje treh mesecev,« pravijo v Mimovrste. Svojim partnerjem dajejo priložnost, da se predstavijo ter preko računalnikov, mobilnih telefonov in mobilne aplikacije dosežejo skoraj milijon potencialnih kupcev na mesec; spletno trgovino Mimovrste namreč mesečno obišče vsak drugi Slovenec. Mesečno odpremijo več kot 70.000 zaključenih naročil, v trenutnih izrednih razmerah pa predstavlja tudi edino in največje odprto »nakupovalno središče«.