maja ambroz
Aktualno

Merkur širi ekipo in krepi strateški marketing

Oblikovanje in vodenje strateškega marketinga v Merkurju je prevzela Maja Ambrož, ki je zadnjih sedem let kot vodja marketinga soustvarjala ugled, pozicijo ter zaznavo AMZS.

S svojo timsko, razvojno in ciljno naravnanostjo je skupaj z ekipo pomembno revitalizirala blagovno znamko in jo postavila na zemljevid visoko uglednih in močnih znamk z dobro uporabniško izkušnjo. Pomembno je vplivala na udejanjanje poslanstva družbe in svoje dotedanje izkušnje v FMCG segmentu ter na področju prehranskih dopolnil in medicine zaokrožila z delovanjem na storitvenem področju.

V Merkur prihaja z mislijo na velik potencial, ki ga ima slovenski trgovec v svoji panogi. 24 trgovskih centrov ter prva spletna trgovina za dom in vrt po izboru kupcev (Mediana, junij 2022) so zakladnica pestre ponudbe po konkurenčnih cenah. Prispevala bo k oblikovanju inovativnih storitev, še boljši uporabniški izkušnji, trajnostnim ciljem ter strategiji, ki v obzir postavlja vse deležnike Merkurja. »Ko ustvarjaš za močno blagovno znamko z bogato tradicijo in posluhom za drugačne, sodobne, razvojno naravnane ideje, potem preprosto poskrbiš, da je »vse urejeno«. Kot je to z Merkurjem,« pravi Maja Ambrož.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji