Merkur širi ekipo in krepi strateški marketing
Oblikovanje in vodenje strateškega marketinga v Merkurju je prevzela Maja Ambrož, ki je zadnjih sedem let kot vodja marketinga soustvarjala ugled, pozicijo ter zaznavo AMZS.
S svojo timsko, razvojno in ciljno naravnanostjo je skupaj z ekipo pomembno revitalizirala blagovno znamko in jo postavila na zemljevid visoko uglednih in močnih znamk z dobro uporabniško izkušnjo. Pomembno je vplivala na udejanjanje poslanstva družbe in svoje dotedanje izkušnje v FMCG segmentu ter na področju prehranskih dopolnil in medicine zaokrožila z delovanjem na storitvenem področju.
V Merkur prihaja z mislijo na velik potencial, ki ga ima slovenski trgovec v svoji panogi. 24 trgovskih centrov ter prva spletna trgovina za dom in vrt po izboru kupcev (Mediana, junij 2022) so zakladnica pestre ponudbe po konkurenčnih cenah. Prispevala bo k oblikovanju inovativnih storitev, še boljši uporabniški izkušnji, trajnostnim ciljem ter strategiji, ki v obzir postavlja vse deležnike Merkurja. »Ko ustvarjaš za močno blagovno znamko z bogato tradicijo in posluhom za drugačne, sodobne, razvojno naravnane ideje, potem preprosto poskrbiš, da je »vse urejeno«. Kot je to z Merkurjem,« pravi Maja Ambrož.