mtiktok
Aktualno

Mercator spodbuja ustvarjalnost z Akademijo na TikToku

Mercator je v sodelovanju z družbo Herman & partnerji razvil MTikTok Akademijo, inovativno platformo, ki odgovarja na želje, navade in ambicije mladih.

V Mercatorju pravijo, da s tem znova potrjujejo, da razumejo sodobne trende in dobro vedo, kako nagovarjati različne ciljne skupine. »Z novo kampanjo dokazujemo, da se ne bojimo nekonvencionalnih pristopov in znamo na inovativen način izkoriščati potenciale digitalnih platform. Poznavajoč TikTok, njegove zmožnosti, predvsem pa pomen uporabniško ustvarjenih vsebin, smo razvili MTikTok Akademijo. Gre za prvo pobudo pri nas, ki na TikToku gradi skupnost mladih in jih po vzoru »prave« akademije s pomočjo mentorjev spodbuja k ustvarjalnosti ter jih hkrati izobražuje – tako o aktualnih TikTok trendih kot tudi o varni uporabi interneta,« so povedali za MM.

Z akademija do prihodnjih TikTok zvezdnikov

Snovalci želijo z MTikTok Akademijo podpreti ustvarjalnost mladih in jim pomagati, da bodo razvijali svojo kreativno izraznost. »Pri tem se bodo izobraževali o trendih, ki jih uspešen TikTok ustvarjalec mora poznati, hkrati pa se bodo seznanili z varno uporabo interneta in omrežja TikTok. Mladi, ki bodo del MTikTok Akademije, bodo imeli priložnost sodelovati s TikTok vplivneži in pridobivati prve delovne izkušnje z ustvarjanjem videovsebin, pri čemer bodo najboljše tudi denarno nagrajene. Tako na sodoben način ustvarjamo skupnost mladih ustvarjalcev, ki se bodo lahko razvili v TikTok zvezde,« pravijo v Mercatorju.

mtiktik

Sodelovanje z uveljavljenimi vplivneži in glasbeniki

Mlade bodo med izobraževanjem spremljali uveljavljeni TikTok vplivneži, mislili pa so tudi na slovensko kulturo, ki ji pandemija ni prizanesla. Videovsebine, ki jih bodo ustvarjali mladi, bodo ekskluzivno opremljene z glasbeno podlago slovenskih glasbenih ustvarjalcev. S tem želi Mercator opozoriti na pomen podpiranja in negovanja slovenske glasbe, sploh v časih, ko uprizoritvene umetnosti in kultura to podporo resnično potrebujejo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji