medex meta
Aktualno

Medex z novo vodjo marketinga

S 1. aprilom 2023 je vodenje področja in ekipe marketinga v Medexu prevzela Meta Gvardjančič.

Medexovi marketinški ekipi se je Meta Gvardjančič pridružila pred dobrim letom kot produktna vodja oziroma brand managerka, zdaj pa prevzema naloge vodje marketinga.

Njena ljubezen do marketinga se je okrepila že v času študija, predvsem po zaslugi sodelovanja v Študentski sekciji Društva za marketing. Po zaključku študija ekonomije (IMB) je tri leta nabirala dragocene izkušnje v oddelku za marketing in odnose z javnostmi Slovenske izvozne in razvojne banke (SID), nato pa se je pridružila Medexovemu »panju«. Sodelavce in vodstvo je navdušila s svojo strokovnostjo, delavnostjo, vztrajnostjo, sodelovalnostjo, predvsem pa z neusahljivo energijo, vedrino in srčnostjo, zato je bilo napredovanje v vodjo marketinga pravzaprav logično nadaljevanje njene poklicne poti v Medexu, so sporočili iz podjetja.

 »Delo v Medexu je čisto zares podobno življenju v čebelji družini – povezani v superorganizem, a vsak s svojo vlogo stopamo naproti izzivom in inovacijam, ki jih na področju prehranskih dopolnil ne manjka. Veseli me, da bom svojo pot lahko nadaljevala v novi vlogi, a še vedno kot del ekipe, ki verjame v moč čebel, zaupa dokazom znanosti in je prepričana, da lahko s pravimi sporočili izjemne izdelke na osnovi čebeljih pridelkov ponese v svet,« je povedala Meta Gvardjančič.

V Medexu so prepričani, da bo kot predstavnica generacije milenijcev v Medexove marketinške in komunikacijske dejavnosti vnesla ne le svoje bogato znanje in izkušnje, temveč tudi svežino in novo energijo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji