medeja
Aktualno

Medeja Kraševec po novem kreativna direktorica Lune \TBWA

Medeja Kraševec, ki je bila v agenciji Luna \TBWA tri leta tekstopiska, je napredovala na mesto kreativne direktorice.

Kot pravi Medeja Kraševec, je bila že od malega prepričana, da bi nekoč rada »delala reklame«.  V času študija na FDV je delovala v Študentski sekcije Društva za marketing Slovenije, kjer je bila članica upravnega odbora, bila pa je tudi organizatorka in predsednica študentske marketinške konference Fanfara. Svojo poklicno pot v oglaševanju je začela leta 2014, ekipi agencije Luna \TBWA pa se je kot tekstopiska pridružila tri leta pozneje. Leta 2018 sta z Damijanom Peničem zmagala na natečaju SOZ za mlade kreativce, kar jima je omogočilo udeležbo v tekmi Young Lions na mednarodnem oglaševalskem festivalu Cannes Lions. Uvrstila sta se med šest najboljših mladih kreativcev na svetu. Kraševčeva je za ustvarjalno delo v oglaševanju prejela številne nagrade in priznanja na domačih ter mednarodnih festivalih, letos pa bo tudi članica žirije na festivalu ADC*E Awards 2020 v kategoriji tiskanih in zunanjih oglasov.   

»Leto 2020 – tega si bomo pa res zapomnili! Kreativnih direktoric je v Sloveniji (pre)malo, zato se ponosno podajam na to pot. Z novim nazivom se ne bo spremenilo veliko – razen vizitke in večje odgovornosti –, se pa že zdaj veselim vseh prihodnjih uspehov, ki čakajo našo ekipo in naročnike,« je med drugim povedala za MM.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji