tomasek
Aktualno

Med prejemniki nagrade PRO PR tudi Toni Tomašek

Organizatorji konference PRO PR so objavili letošnje dobitnike nagrad. Med njimi je tudi Toni Tomašek, direktor Publicis Group Slovenija, ki bo prejel nagrado PRO PR Infigo za poseben prispevek k razvoju stroke.

Gre za program nagrajevanja, ki je osredotočen na podelitev priznanj posameznikom in ne projektom. Dosedanji dobitniki te nagrade so: Marjan Novak, lastnik in idejni vodja Marketing Magazina, Ekrem Dupanović, odgovorni urednik Media Marketinga, Marija Vićić, direktorica komunikacij za Creative Excellence Adriatic and Nordics, Takashi Inoe, glavni izvršni direktor in predsednik Inoue Public Relations in Milica Marković, svetovalka v komunikacijski industriji.

Podelili bodo tudi nagradi PRO PR Vision Manager, ki ju bosta prejela Gordana Deranja, predsednica uprave hrvaškega podjetja Tehnomont, v skladu z javno dostopnim pravilnikom pa je med nagrajenci prvič predstavnik javne uprave, in sicer Zlatko Komadina, župan Kotarja. Nagrado Vizija mesta letos prejme mesto Bjelovar, posameznikom s področja odnosov z javnostmi pa bodo podelili tudi nagrade PRO PR Globe.

Zmagovalce so nominirala globalna komunikacijska združenja, Mednarodno združenje za odnose z javnostmi – IPRA, Mednarodna svetovalna organizacija za komuniciranje – ICCO, Združenje za odnose z javnostmi in komunikacije – PRCA in Chartered Institute of Public Odnosi – CIPR. Nagrade bodo podelili 5. maja 2023 na konferenci PRO PR na Plitvicah.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji