effie nagrade 2020
Aktualno

McCann Worldgroup je agencija leta na Effie® Awards Europe 2020

Na spletni podelitvi nagrad Effie Awards Europe 2020 so podelili 35 nagrad 23 agencijam iz 13 držav. McCann Worldgroup je znova osvojila naziv agencije leta, platinasto nagrado za izjemno akcijo pa je prejela slovaška agencija TRIAD Advertising.

Agencija leta McCann Worldgroup je prejela osem nagrad Effie – 3 bronaste, 3 srebrne in 2 zlati za oglaševalce Tele2, Aldi, Help for Heroes in Teva Pharmaceuticals. Harjot Singh, globalni strateški direktor McCann Worldgroup, je ob osvojenem nazivu dejal, da gre za izjemen dosežek: »Kljub neizmernim izzivom v letu 2020 so naše strateške ekipe ostale trdožive, popolnoma osredotočene na učinkovito in smiselno delo za naše naročnike. Navdušeni smo, da smo z rekordno uspešnostjo ohranili položaj najučinkovitejše agencije v Evropi, kjer je uspešnost ključno merilo vrednosti našega dela. Te nagrade so še posebej pomembne, ker slavijo resnične in merljive učinke – čemur smo v McCannu dosledno zavezani. V srcu tega dosežka so naša globoka partnerstva z naročniki, ki temeljijo na močni skupni kulturi zaupanja in sodelovanja.«

Platinasta nagrada za slovaški TRIAD Advertising

Prestižno platinasto nagrado Effie Europe 2020 za oglaševalsko akcijo »Varčevalna terapija« za banko VUB je prejela slovaška agencija TRIAD Advertising. Akcija se je osredotočila na to, da ljudje ob varčevanju hkrati promovirajo varčevalne produkte banke. Blagovna znamka je razsipno ravnanje z denarjem obravnavala kot le še eno slabo navado in pripravila obratno terapijo, v kateri bi lahko ljudje postali celo odvisni od varčevanja. Med akcijo so Slovaki prihranili trikrat več kot prejšnje leto in presegli cilje za 150 %.

Hélène Dusseaux, višja direktorica gradnje in komuniciranja blagovnih znamk v podjetju Procter & Gamble, ki je moderirala zasedanje velike žirije, je povedala, da je bilo letos še posebej pomembno, da velika žirija Effie nagradi ideje, ki delujejo kot izraz podpore in spodbude za panogo: »Pri podelitvi platinaste nagrade Effie je žirija želela izpostaviti kreativnost akcije na najvišji ravni in tudi njen pozitiven prispevek družbi. Ta akcija je ljudem ob spopadanju s pretiranim potrošništvom in impulzivnim nakupovanjem pomagala razviti bolj zdrave finančne navade. Kombinacija teh dveh vidikov – dobro za poslovanje in dobro za skupnost – je dosegla, da je bila učinkovitost tega primera vrhunska.«

Zmagovalce je sicer izbiralo 90 članov žirij iz skoraj dvajsetih evropskih držav, v katerih so bili tudi slovenski predstavniki Tomaž Arh (Mlekarna Celeia), Tanja Winterleitner (Telemach), Vesna Marđonović (Effie Slovenija 2020) in Tanja Vidmar Šinigoj (Fructal). Žiriji sta sopredsedovala Claudia Kuhn, direktorica integriranega komuniciranja in gradnje blagovne znamke iz družbe Procter and Gamble, in  Brian McCarter, izvršni strateški direktor agencije Ogilvy za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko.

Seznam vseh nagrajencev Effie Awards Europe 2020 si lahko ogledate tukaj.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji