bla
Aktualno

Matjaž Germ v žiriji ESA Awards

Matjaž Germ, kreativni direktor v Agenciji 101, bo na tekmovanju Evropskega sponzorskega združenja (ESA) ocenjeval dela v okviru kategorije sponzorskega komuniciranja.

Nagrada ESA je namenjena najboljšim primerom sponzorstev in sponzorskega komuniciranja v Evropi. Žiriranje bo po besedah Matjaža Germa tudi letos potekalo na daljavo, prijavitelji pa morajo oddati kratek navdihujoč govor in predposneto 10-minutno predstavitev projekta. »Takšen format je zanimiv, ker prijaviteljem omogoča kakovosten zagovor projekta, v slogu TEDx. V grobem je žanr tekmovanja primerljiv z Effie, iščeta se učinkovitost in kreativna odličnost pri doseganju ciljev. Največ prijav je sicer s področja športnega sponzorstva, a je tekmovanje precej širše, saj zajema tudi denimo glasbeno, kulturno in medijsko industrijo.« 

Žiriranje po besedah Germa  prinaša vpogled v sponzorsko komuniciranje na velikih evropskih trgih, zato pričakuje predvsem veliko informacij o bogastvu izkoriščanja sponzorskih potencialov. »Glede na to, da sem eden od redkih kreativnih direktorjev med žiranti, pa bom seveda pozoren tudi na kreativno odličnost pri izkoriščanju sponzorstev. Pri nas v Sloveniji se pogosto verjame, da sponzorstva ne predstavljajo platform za kreativno dovršene oglaševalske zgodbe. Na srečo pa vsako leto dobimo kar nekaj dokazov, da je takšno razmišljanje zmotno. Takšen dokaz je recimo letošnja Burger Kingova kampanja Stevenage Challenge, ki je osvojila kar tri velike nagrade v Cannesu.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji