Matej Lončarić
Aktualno

Matej Lončarić je novi digitalni direktor CME Adria, matične družbe Pro Plusa

Matej Lončarić bo kot digitalni direktor odgovoren za digitalno poslovanje Pro Plusa v Sloveniji in RTL na Hrvaškem.

Preden se je pridružil družbi CME Adria, je Matej Lončarićrazvijal digitalne strategije in poslovne načrte za različne projekte v družbi Styria. Bil je idejni vodja največje hrvaške video platforme za generacijo Z JoomBoos. Vodil je tudi digitalno preobrazbo informativnega kanala 24sata, pri čemer je nadzoroval celotno video strategijo. Bil je tudi mentor pri Inovacijskem inkubatorju. Po uspehu JoomBoosa je razvijal druge blagovne znamke v regiji, kot sta Joonglaa v Sloveniji in Roosvaaj v Srbiji.

»Ponudba novih inovativnih rešitev pri razvoju digitalnih kanalov, osredotočanje na prihodnost in nadaljnja nadgradnja naše pretočne platforme Voyo, ob upoštevanju monetizacije naročniškega videa na zahtevo, bodo pospešili digitalno preobrazbo. Ni boljšega mesta za nadaljevanje moje kariere dodaja digitalni direktor CME Adria Matej Lončarić.   

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji