messi
Aktualno

Mastercardov film z Lionelom Messijem za Ligo prvakov UEFA

Mastercard je svojo dolgoletno podporo Ligi prvakov UEFA obeležil s filmom, izdelanem s pomočjo umetne inteligence, v katerem igra glavno vlogo globalni ambasador podjetja, nogometaš Lionel Messi.

V filmu, ki si ga lahko ogledate na platformi Pricelessse eden od najboljših nogometašev na svetu, ki je kar štirikratni zmagovalec Lige prvakov UEFA, ozre v preteklost in raziskuje vpliv, ki ga je nogomet imel in ga še vedno ima na njegovo življenje. Po besedah ustvarjalcev filma vas bo vsebina raznežila in navdihnila.

Ko mladi Messi oživi z inovativno uporabo umetne inteligence

Kot pravijo pri Mastercardu, je bilo ustvarjanje filma zelo vznemirljivo tudi zato, ker so pri tem uporabili novo metodo posebnih učinkov VFX »Neural Rendering«, ki omogoča inovativno uporabo umetne inteligence. Ta namesto običajnih grafičnih posebnih učinkov izdela »sintetično upodobitev«.

messi

Messi je bil nad inovacijo menda popolnoma navdušen: »Ta tehnologija je fantastična. Ko sem film pokazal družini in prijateljem, niso mogli verjeti, kako je Mastercardu uspelo tako resnično prikazati, kako komuniciram s samim seboj kot fantom.« V filmu namreč vidimo mladega Messija, kot da bi bil resničen. »Želim si, da bi imel tudi v resničnosti priložnost govoriti z mladim Lionelom in mu sporočiti, da bo vse v redu, da se bodo napori in odrekanja obrestovali ter da bo še vedno igral igro, ki jo ljubi,« je dejal ob premieri.

Nad projektom je navdušen tudi Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja pri podjetju Mastercard. »Presrečni smo, da smo lahko sodelovali z našim globalnim ambasadorjem Lionelom Messijem in s svetom delili njegovo ljubezen do nogometa. Danes pa že z veseljem pričakujemo finale Ligo prvakov UEFA v Parizu konec meseca, ko bomo lahko skupaj praznovali svetovno priljubljenost nogometa.«

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji