ss
Aktualno

Marketingarji nagradili Simona Sineka za življenjsko delo

Evropska marketinška konfederacija (EMC) je ob mednarodnem dnevu marketinga Simona Sineka, priznanega ameriškega avtorja in govorca, počastila z nagrado za življenjsko delo na področju marketinga.

Z nagrado Simonu Sineku priznavajo njegov prispevek na področju marketinga, ki je še posebej občuten zaradi teorije »zlatega kroga«, ki jo je razvil in je vplivala na marsikaterega svetovnega voditelja in podjetja, da so dosegli zastavljeni uspeh s ciljno usmerjenim delovanjem.

»Upravni odbor Evropske marketinške konfederacije se je odločil, da bo vsako leto na mednarodni dan marketinga nagradil osebo z izjemnimi zaslugami na področju marketinga. Vse države so predlagale kandidate in glasovale za najbolj izjemnega. Letos je nagrado prejel Simon Sinek,« je na podelitvi nagrad v Litvi dejal Ralf Strauss, predsednik upravnega odbora EMC.

Kaj je »zlati krog«?

Simon Sinek je najbolj znan po konceptu »zakaj«, ki ga je prvič predstavil na svojem TED-govoru  iz leta 2009. Ta je tretji najbolj gledani TED-govor vseh časov; ima namreč več kot 40 milijonov ogledov in podnapise v kar 47-ih jezikih. Sinekova teorija »zlatega kroga« se osredotoča na temeljna vprašanja »zakaj, kako, kaj« in je revolucionirala strategije vodenja in marketinga, saj se raziskovanjem problema ali ideje začne z »zakaj« in tako deležniki bolj temeljito razumejo namen svojih dejanj in tako ustvarijo trdno osnovo za uspeh.

Vizionarski voditelj

EMC je Simona Sineka opisala kot vizionarskega misleca z edinstveno intelektualno sposobnostjo. Svoje poklicno življenje je Sinek posvetil viziji sveta, v kateri se ljudje zbudijo navdihnjeni, se počutijo varne, kjer koli so, in zaključijo dan izpopolnjeni s svojim delom. Svoje ideje je zapisal v knjižnih uspešnicah Začni z zakaj, Voditelji jedo zadnji in Neskončna igra ter delil v epizodah na svojem podkastu Malo optimizma.

Sinekov vpliv sega onkraj marketinga in korporativnega sveta, saj pogosto sodeluje z ameriškimi oboroženimi silami, vladnimi agencijami in številnimi neprofitnimi organizacijami. Leta 2021 je ustanovil The Curve, skupino šefov in šerifov, namenjeno reformi sodobnega policijskega dela od znotraj navzven in zagotavljanju pravičnosti z dostojanstvom, enakostjo in pravičnostjo.

»Navdihovanje drugih nam pomaga rasti. Zelo smo počaščeni, da ste prav Simona počastili s to nagrado, saj ste s tem pozitivno vplivali na ljudi okoli vas; le skupaj lahko izboljšamo naš svet,« je navdušeno dejala Sinekova ekipa.

Dan za praznovanje marketinga

EMC je določil 27. maj za mednarodni dan marketinga, saj se je tega dne leta 1931 v Chicagu rodil Philip Kotler, znan kot oče sodobnega marketinga. S pobudo si prizadevajo poudariti vlogo marketinga pri spodbujanju rasti podjetij in družbenem napredku ter hkrati vzpostaviti občutek ponosa znotraj marketinškega poklica.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji