robavs
Aktualno

Marjana Robavs nič več partnerica in medijska direktorica na Futuri DDB

Marjana Robavs, medijska direktorica in partnerica v oglaševalski agenciji Futura DDB, po več kot 30 letih delovanja izstopa iz agencije kot partnerica. Na njeno mesto prihaja Barbara Pagon.

Marjana Robavs v Futuri DDB, katere del je 34 let, ostaja kot svetovalka. Skupaj z ustanoviteljema Markom Vičičem in Vitalom Verličem je imela pomembno vlogo v agenciji že pri samih začetkih delovanja: »Marjana je v pionirskih devetdesetih letih tako rekoč iz nič ustvarila visoko profesionalen del Future za medijske strategije, načrtovanje in zakup. Z vztrajanjem pri tesni povezanosti med medijskim in kreativnim delom Future je veliko prispevala k učinkovitim rešitvam, ki jih Futura nudi svojim naročnikom. Marjana vsekakor sodi v dvorano slavnih slovenskega oglaševanja,« je ob tej priložnosti dejal Marko Vičič.

Prostor za novo energijo

Kot pravi Marjana Robavs, je bilo spremljati razvoj podjetja od samega začetka in z njim rasti neprecenljivo: »Skupaj smo se učili, se spotikali, zmagovali in se zabavali … Za skupen uspeh podjetja so odločilni dobri odnosi med sodelavci. Pomembno je, da se znamo poslušati, da se slišimo, da smo spoštljivi in da se lahko zanesemo drug na drugega.« Zdaj je po njenih besedah čas, da naredi prostor nekomu z novo energijo, predanostjo in idejami. Vesela je, da sta Marko Vičič in Vital Verlič njeno željo razumela ter da je Barbara Pagon sprejela izziv in jo nadomesti na mestu medijske direktorice.

»Imam več kot petnajst let izkušenj v oglaševalskih agencijah, od tega sem zadnjih sedem let vzpostavila in vodila digitalni medijski del na Futuri DDB. Izkušnje sem si nabirala z največjimi slovenskimi oglaševalci, predvsem iz digitalnega sveta, zato bo vsekakor izziv povezovanje in nadgradnja tega s klasičnimi mediji. Trudila se bom, da bom uspešno nadaljevala pot, ki jo je ustvarila Marjana. In to bo vsekakor največji izziv,« je ob predaji dejala Barbara Pagon.

pagon

Kaj pa bo počela Marjana Robavs? Poleg tega, da bo še nekaj časa ostala v Futuri, kjer bo s svojimi izkušnjami prispevala k novim zmagam podjetja, jo čakajo novi izzivi. »Predstavljajte si, da imate doma sobo, v katero spravljate darila, ki vam jih prinaša življenje. Ta darila so neodprta, ker si za to nikoli niste vzeli časa. Soba je zdaj polna in vanjo ne morete stlačiti niti enega darila več. Skrajni čas je, da si zanje vzamem čas in jih začnem odpirati,« pravi.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji