mb
Aktualno

Maribor v letu 2021 za tretjino bolj obiskan kot leto prej

V Zavodu za turizem Maribor (ZTM) ugotavljajo, da je Maribor lani zabeležil 256.470 nočitev, kar je 32 odstotkov več kot v letu 2020. Glavnino promocijskih aktivnosti so izvajali na domačem tržišču in na spletu.

Na spletnem mestu visitmaribor.si se je število uporabnikov povečalo za 51 odstotkov. Na družbenih omrežjih Visit Maribor je število sledilcev zraslo za 20 odstotkov, medtem ko so z digitalnim oglaševanjem dosegli 1,6 milijona uporabnikov oz. več kot 18 milijonov prikazov oglasov. V okviru ključne kampanje za promocijo mariborskega turizma »Doživi Maribor« so Maja Keuc, Filip Flisar, David Vračko in Adrijana Dimec od junija do septembra 2021 vabili slovenske turiste na doživetja štajerske prestolnice, hkrati pa so nagovarjali obiskovalce k unovčitvi turističnih bonov pri lokalnih ponudnikih.

Nagrajena zgodba najstarejše trte na svetu

ZTM je Maribor in širšo destinacijo predstavljal na osmih spletnih dogodkih oz. sejmih, šestih delavnicah in dveh borzah, osrednja predstavitvena aktivnost pa je bil nastop mesta Maribor na mednarodni razstavi Expo 2020 v Dubaju. Tam so kot glavne elemente predstavitve izpostavili umetniško instalacijo Stare trte, virtualna očala s 450-letno zgodbo najstarejše trte na svetu in promocijski video o edinstvenih lokalnih zgodbah z globalnim potencialom. Za doživetje zgodbe najstarejše trte na svetu skozi virtualna očala so v Atenah prejeli tudi prvo nagrado Evropske mreže za kulturni turizem v kategoriji digitalizacije v trajnostnem kulturnem turizmu na poti k pametnim destinacijam.

mb trta

Še malo statistike: razmerje med domačimi in tujimi nočitvami v Mariboru je bilo 21:79, največ slednjih so ustvarili turisti iz Nemčije, Srbije, Poljske, Italije in Avstrije. Povprečna doba bivanja je bila 2,5 dni. Največ nočitev so zabeležili v juliju, avgustu in oktobru, v času božično-novoletnih praznikov je bila zasedenost ponudnikov hotelskih namestitev nad 75 odstotkov, na Pohorju celo 90 odstotkov.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji