manner
Aktualno

Manner vabi k »bicikliranju«

Blagovna znamka napolitank Manner s partnerji, med katerimi je tudi Nacionalna turistična organizacija Avstrije (Österreich Werbung), vabi k sodelovanju v nagradni igri, v kateri podarjajo luksuzne kolesarske počitnice.

Nagradna igra poteka od 25. maja do 30. septembra 2020, v tem času pa bodo podelili sedem luksuznih družinskih kolesarskih dopustov v najlepših regijah Avstrije, vse od udobnih kolesarskih poteh do športnih izzivov gorskega kolesarjenja. »Na akcijo bomo opozarjali preko matične spletne strani www.manner.com ter na družbenih omrežjih. Ciljamo na vse, ki ljubijo naravo, športne ture v gorah in morje ter uživajo v ogledih znamenitosti, predvsem pa na tiste, ki uživajo v aktivnem življenjskem slogu,« so za MM povedali v agenciji Vodik, kjer so letos sodelovanje s podjetjem Manner Slovenija s področja oglaševanja in organizacij dogodkov razširili še na področje odnosov z javnostmi.

Kolesarjenje povezuje

Za akcijo so se v Mannerju odločili tudi zato, ker želijo razveseliti svoje uporabnike. »Prav v teh izzivov polnih časih je še posebej lepo potrošnikom dati upanje v prihajajoči počitniški užitek v Avstriji. In tu seveda ne smejo manjkati napolitanke Manner. Zahvaljujoč Mannerjevemu dolgoletnemu partnerju Österreich Werbung in vsem sodelujočim zveznim deželam, partnerjem in podjetjem se zelo veselimo, da nas bo tema kolesarjenja še nekaj časa povezovala,« pravi Ulf Schöttl, vodja marketinga v podjetju Josef Manner & Comp.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji