mozart
Aktualno

Magnum v Mozartovo čast

Blagovna znamka sladoleda Magnum je skupaj z agencijo Lola MullenLowe zasnovala oglas, v katerem so želeli počastiti Wolfganga Amadeusa Mozarta. Poleg oglasa so pripravili tudi razstavo, ki bo na ogled v skladateljevi rojstni hiši v Salzburgu.

V oglasu so predstavili remiks prvega stavka Mozartove 25. simfonije. Njegov namen je predstavitev sladoledov 'Magnum Remix', reinterpretacije dveh priljubljenih Magnumovih klasik. »Gre za Mozartovo prvo skladbo v molu, ki jo je napisal, ko je bil star komaj 17 let. Z njo je podrl vse glasbene konvencije in pričakovanja svojih sodobnikov in mecenov, ki so bili od otroškega zvezdnika vajeni lahkotnih del v duru. Namesto tega se je glasbeni genij predstavil kot zrel skladatelj s skladbo, ki je bila močnejša, ekspresivnejša in strastnejša od katerega koli prejšnjega dela,« pojasnjujejo snovalci akcije in dodajajo, da oglas z uporabo mešanice resničnih prizorov in video animacije ponuja namišljen vpogled v Mozartovo ustvarjalnost.

»Mozart je bil eden od največjih skladateljev, pa tudi človek užitkov in ljubitelj sladoleda,« je ob tej priložnosti povedala Christiane Haasis, vodja poslovne enote Unilever za sladoled za področje Nemčije, Avstrije, Švice in Beneluksa. »S svojo strastjo in željo po nenehnem preoblikovanju bi bil danes idealen ambasador Magnuma,« je prepričana. Nad projektom so navdušeni tudi v mednarodni fundaciji Mozarteum, kjer pravijo, da takšne akcije pripomorejo k temu, da mlajše generacije bolje spoznajo Mozarta in njegovo življenje. 

V septembrski številki Marketing magazina, ki izide konec avgusta, si boste lahko prebrali intervju z Matteom Mozetičem, upravljavcem blagovne znamke Magnum za Evropo. V njem govori o svojih izkušnjah z delom za multinacionalko Unilever in snovanju drznih tržnokomunikacijskih akcij, po katerih slovi Magnum.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji