lun
Aktualno

Luna \TBWA: Prvi #agencylife bootcamp

Na Luni \TBWA so uspešno zaključili prvi #agencylife bootcamp Luna \TAKE OFF, preko katerega so mladi spoznavali agencijsko delo, se izobraževali in delali za konkretne naročnike.

Študentom so v Luni \TBWA želeli ponuditi možnost, da na lastni koži izkusijo, kako poteka delo v oglaševalski agenciji. »Ideja o izvedbi prvega #agencylife bootcamp se je rodila že pred nekaj leti, a je zaradi korone morala malce počakati. Opazili smo, da mladi potenciali nimajo priložnosti spoznati delovanja oglaševalske agencije in da jih različne zgodbe o oglaševanju, ki krožijo, odvračajo od tega sicer čudovitega poklica,« je dejal Martin Stariha, direktor naročnikov v agenciji Luna \TBWA.

Po njihovih besedah so želeli razbiti mit, kako »garaško« je delo v oglaševalski agenciji, in obenem poskrbeti za svetlo prihodnost te industrije. Izmed 85 prispelih prijav so izbrali pet mladih talentov, ki so v sklopu programa spoznali pet različnih delovnih mest – vodja projektov, kreativec, strateg, oblikovalec in medijski načrtovalec. Program je vseboval 20 predavanj domačih in tujih marketinških strokovnjakov, poleg tega pa so mladim organizirali priložnost sodelovati pri projektih priznanih naročnikov iz Slovenije in tujine ob podpori mentorjev. Znotraj uveljavljene in ene od najučinkovitejših agencij so tako ustvarili »mini oglaševalsko agencijo«.

Ne le učenje, tudi izzivi za obe strani

Pridobljeno znanje in vpogled v potek dela v agenciji pa ni bilo vse, kar so mladi pridobili v programu. Lotili so se reševanja konkretnega izziva, briefa naročnika, za katerega so predstavili kreativne predloge za komunikacijsko akcijo. »Lahko rečem, da ima vseh pet velik potencial in smisel za delo v oglaševanju, da jim izziv ni predstavljal težav in da so ob zaključku več kot zasluženo prejeli uraden certifikat za opravljeno prakso v programu Luna \TAKE OFF,« je dejal Stariha in dodal: »Rad bi še poudaril, da se niso učili samo mladi, ampak da smo tudi mi od njih prejeli veliko zanimivih pogledov in razmišljanj.«

 

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji