bla
Aktualno

»Ljudje želijo pobegniti od greznice, ki se dogaja po svetu«

Michael Corcoran, vodja družbenih omrežij pri Ryanairu, z bralci MM-a deli podrobnosti iz ozadja ustvarjanja vsebin na družbenih omrežjih.

Michael Corcoran od julija 2021 vodi osemčlansko ekipo družbenih omrežij pri letalskem nizkocenovniku Ryanair. »Najljubša letalska družba Evrope«, kot so se poimenovali, je v času pandemije koronavirusa in dobesedne prizemljitve letalskega prometa poletela na družbenih omrežjih. Z odzivnostjo in zabavnimi vsebinami, ki segajo vse od memov do odgovorov nezadovoljnim potnikom, so si na družbenih omrežjih prislužili skorajda kultni status, kar je bil razlog tudi za nakup marsikatere vozovnice. A kot opozarja Michael Corcoran, je takšen pristop zelo tvegan in ni primeren za vsako blagovno znamko, kar bo predstavil tudi na prihajajočem Dnevu_D, ki bo 16. marca 2023.

Ljudje so naveličani lažnih filtrov

Ryanair je ena od tistih blagovnih znamk, ki v slogu upravljavca brez dlake na jeziku in »trola« ne prizanaša nikomur. Razlog za takšen nagovor Corcoran vidi v dejstvu, da so ljudje naveličani lažnih filtrov na družbenih omrežjih, in številne znamke, s katerimi je sodeloval tudi prej, so to redno počele. »Nepopolno naravo družbenih omrežij in željo po razumevanju ljudi, kaj hočejo, torej, da da pobegnejo od greznice, ki se dogaja po svetu, smo združili z našim DNK-jem in vse to vključili v naš nagovor. Uporabili smo ga, da smo rešili vrsto težav, ki smo jih imeli v strategiji,« je povedal.

Twitter kot MVP med platformami

Če ne uporabljate Twitterja, vseeno zavijte na Ryanairov profil, ki vas bo nasmejal do solz. A kot pravi Corcoran, se za številnimi zabavnimi objavami skriva dobro premišljena strategija. »Twitter je MVP (najosnovnejši sprejemljiv produkt, op. ur.) med kanali v naši viziji biti blagovna znamka, o kateri se največ govori na družbenih omrežjih. Mediji so Twitter uporabljali za hitro objavo pomembnih novic in člankov pa tudi za širjenje na druge kanale. Vedeli smo, da je to za nas lahko velika prednost. Če smo zasledili nekaj aktualnega, neko temo, ki se ji lahko 'pridružimo', ji dodamo našo reinprentacijo, se to ne bi obdržalo le na Twitterju,  ki ima sam po sebi na milijone uporabnikov dosega. Ima tudi potencial, da naše vsebine ponese tudi k medijskim hišam in drugim spletnim stranem. Skratka, izven Twitterja, kjer bi se o nas govorilo.«

Odzivnost je ključna

Praktično vsakdo, ki se je kdaj ukvarjal z upravljanjem družbenih omrežij za podjetja, se ob pogledu na Ryanairove objave upravičeno sprašuje, kdo potrjuje njihovo objavo. Na kratko, to je naš tokratni sogovornik. »Pristojnost imam na podlagi naše interne politike z vključenimi tveganji pri vsebinah, kot so na primer memi. Gre za območje z veliko odtenki sive in ima svoje težave. Se pa glede na našo politiko nekaterih tem ne dotikamo. Ko delujemo znotraj teh parametrov, lahko sprejemamo določena tveganja. Nam pa sistem, ki so ga vzpostavili naši nadrejeni, omogoča hitrejšo odzivnost. Odzivnost oziroma časovni okvir pa je ključen, ne glede na to, kako 'močna' je vaša vsebina,« je povedal Corcoran.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji