ž
Aktualno

Lin&Nil z novim specialistom za digitalni marketing

Žak Krebs je zadnjih nekaj let živel in delal v Avstriji, pred tremi meseci pa se je vrnil v domovino in se na mestu specialista za digitalni marketing zaposlil v komunikacijskem podjetju Andreje Jernejčič.

Krebs se je po zaključeni smeri medijskih komunikacij specializiral za delo v videoprodukciji in na tem področju (ter področju fotografije) tudi dolgo delal kot samostojni podjetnik. Za MM-a je povedal, da trenutni trendi narekujejo vedno večji poudarek digitalnemu marketingu, katerih se je lotil s poglobljenim učenjem: »V čim krajšem času sem želel pridobiti (in še pridobivam) čim večjo količino znanja.« Tako se je tudi odločil zapustiti delo logista pri Osterreichische Post AG v Avstriji in se vrniti v domovino.

Vrnitev v Slovenijo

K spremembi službe sta prispevala dva večja razloga. »Od nekdaj je v meni prevladovala želja po delu na 'mojem' področju, na katerem sem se izobrazil v času študija. Sicer sem delal na tem področju ob delu, v popoldanskem času, a čutil sem, da to ni dovolj. Na to odločitev pa je vplivalo tudi moje zdravstveno stanje, ki je po dolgih letih igranja košarke pustilo posledice. Prestal sem zelo težko operacijo in se že pred samim posegom odločil, da je čas za premik, v neko drugo smer, v takšno, ki me bo pripeljala nazaj v domovino in mi dala nov fokus, nove izzive,« je povedal.

Kot specialist za digitalni marketing se Krebs počuti odlično: »Vsaka služba ponuja izkušnjo, ki je odvisna od nas samih, koliko smo pripravljeni delati, se učiti in investirati svoj čas vanjo; podjetje raste in postaja boljše skupaj z zaposlenimi.«

Ob tem dodaja, da se je ob športu naučil to, da sta timski duh in garanje za skupni cilj tisto, kar prinese rezultate na dolgi rok. »Na trenutnem delovnem mestu želim pridobiti izkušnje in znanja, ki bodo mene in podjetje, v katerem sem zaposlen, vodila na pot uspeha in doseganja novih dosežkov in ciljev, tako v zasebnem kot tudi poslovnem svetu,« je še povedal Krebs.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji