nn lidl
Aktualno

Lidl kot partner UEFA Conference League navija za tvojo ekipo

Lidl kot uradni partner UEFA Europa League™ in UEFA Conference League™ z navdušenjem spremlja dogajanje na evropskih zelenicah.

Evropska nogometna prizorišča tradicionalno prinašajo nepozabna doživetja, tokratni obračun v okviru UEFA Conference League™ pa je bil poseben tudi za slovenske navijače, saj je NK Celje gostil italijansko Fiorentino. »NK Celje je prikazal srčno in borbeno predstavo, ki je dokaz njihove rasti in poguma na evropski nogometni sceni. Kljub temu da rezultat ni bil v njihovo korist, si zaslužijo iskrene čestitke za pristop in predanost, še vedno pa ni nič izgubljenega. Čestitke pa si za zmago seveda zasluži tudi Fiorentina,« pravijo v Lidlu Slovenija.

»Navijamo za tvojo ekipo«

V Lidlu Slovenija, ki je v okviru mednarodne skupine Lidl od leta 2024 do 2027 uradni partner UEFA Europa League™ in UEFA Conference League™, z veseljem spremljajo takšne športne trenutke. Po uspešnem sodelovanju z UEFA EURO 2024™  širijo svoj nogometni portfelj in izpostavljajo vrednote, kot so gibanje, uravnoteženo prehranjevanje in uravnotežen življenjski slog – vse to v skladu z njihovo sponzorsko, trajnostno in poslovno strategijo.

Kot trgovec, ki skrbi za svežo in kakovostno ponudbo po dostopnih cenah, Lidl skozi partnerstvo z UEFA spodbuja uživanje svežega sadja in zelenjave ter krepi ozaveščeno prehranjevanje. Skozi sodelovanje pa želijo kupcem in zaposlenim ponuditi tudi osebno izkušnjo s tem športom in jih preko tega navdihniti za aktivno preživljanje prostega časa. V tem duhu pripravljajo različne aktivnosti, vključno z nagradnimi igrami za ogled tekem, s katerimi želijo okrepiti povezavo med športom, uravnoteženo prehrano in doživetji na najvišji ravni.

Nogomet kot globalno priljubljen šport vidijo kot priložnost za navdih in spremembe. Tudi zato ostajajo zavezani sporočilu: »Navijamo za tvojo ekipo« – na igrišču, doma in v vsakdanjem življenju.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji