iokbj
Aktualno

Lidija Rakuša je nova direktorica marketinga v Sparu Slovenija

Lidija Rakuša je po treh letih in pol zapustila mesto direktorice marketinga v Merkurju in postala nova direktorica marketinga v Spar Slovenija.

Po končanem študiju je nabirala izkušnje kot medijska načrtovalka, strateginja in vodja v oglaševalskih agencijah. Pozneje je trgovsko dejavnost dobro spoznala kot vodja oddelka oglaševanja v Lidlu, leta 2019 pa je postala direktorica marketinga v Merkur trgovini.

V Sparu Slovenija želi soustvarjati in skupaj z ekipo prispevati k rasti že danes ene od najmočnejših blagovnih znamk na trgu. Kot je povedala za MM, verjame v moč ekipe, povezovanje, strokovnost in izvedbeno odličnost.

Aktivna je tudi v stroki, saj je med drugim članica Slovenskega oglaševalskega razsodišča.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji