valentinovo
Aktualno

Letošnji zaljubljeni oglasi

Letošnje oglase ob valentinovem je nekoliko zasenčil Super Bowl, vseeno pa smo našli nekaj zanimivih načinov, kako so blagovne znamke opozorile na praznik zaljubljencev.

Blagovna znamka nakita Pandora je z londonsko agencijo Mindshare zasnovala oglas, v katerem pravijo, da je nakit najlepše darilo za ljubljene. Poleg oglasa so pripravili tudi kratek film z naslovom »Majhna dejanja ljubezni« (»Little acts of love«), v katerem resnični zaljubljenci in prijatelji govorijo o tem, kako so v odnosih pomembne majhne geste prijaznosti.  

Ameriška pekarna Panera bread je svoj valentinov oglas zasnovala kot napovednik za film (romantično komedijo, seveda), v katerem pica ponovno združi nekdanja zaljubljenca. Glavna junaka v oglasu sta upodobila igralca Ben Savage in Danielle Fishel, ki sta od leta 1993 do leta 2000 skupaj igrala v seriji Boy Meets World.

Francoska telekomunikacijska družba Bouygues Telecom je v ospredje svojega oglasa postavila dejstvo, da ljudje ne moremo več brez svojih mobilnih telefonov – niti v spalnici. Zato predstavljajo mini polnilnik, ki je tako kratek, da v času, ko je vaš telefon priključen nanj, ne morete brskati po njem – in se lahko posvetite svojemu partnerju. Oglas so zasnovali v pariški agenciji BETC, v njem pa igrata francoska komika Laura Felpin in Cédric Salaun.

Med nekoliko bizarne bi lahko uvrstili oglas »Zakaj podariti rože?« (»Why give flowers!«), v katerem se londonska pekarna Foccacia Florist sprašuje, zakaj bi sploh kdo podarjal cvetje, ki ga ne moremo pojesti. Pod oglas se je podpisala londonska agencija 10 Days.

Če boste valentinovo s svojo izbranko preživeli v postelji, za zaščito pa poskrbeli s kondomi Trojans, pazite, da bo Alexa ugasnjena, pravijo ustvarjalci oglasa »Več fižola« (»More beans«).

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji