Letošnji SKOJ je uspešno PRemikal za PRihodnost
Letošnje (virtualne) Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ), ki se je včeraj zaključila s pogovorom z Mitjo Okornom, režiserjem številnih oglasov, glasbenih spotov in celovečernih filmov, se je udeležilo skoraj 200 slovenskih komunikatorjev.
Osrednja strokovna konferenca za odnose z javnostmi je bila 23. po vrsti, a prva, ki se je odvila na spletu. Potekala je pod naslovom PRemik za PRihodnost in slušatelje premikala med domačo in tujo sceno, med trajnostjo in izzivi trenutnih časov za komunikatorje in organizacije, govora pa je bilo tudi o komunikacijskih trendih, ki bodo krojili delo in življenje strokovnjakov za komuniciranje v prihodnje.
SKOJ v organizaciji Slovenskega društva za odnose z javnostmi (PRSS) se je s programom, ki ga je oblikoval programski odbor s Petro Juvančič, izvršno direktorico Združenja Manager, na čelu, gostil številne zanimive predavatelje in okrogle mize (o čemer boste več lahko prebrali v naslednjem MM-u). Ob koncu dogodka so iz PRSS sporočili, da tudi letos organizirajo razglasitev prejemnikov nagrad Prizma za odličnost izvedenih komunikacijskih programov ter nagrajence Študentskega natečaja Inkubatorja priložnosti 2021. Ta bo potekala 19. maja 2021 na Facebookovi strani PRSS, organizatorji pa obljubljajo še predavanje presenečenja, ki naj bi bilo koristno za prav vsakega komunikatorja.