life in a year
Aktualno

Leto življenja najbolj gledana filmska vsebina na VOYO

Prvi studijski hollywoodski film Leto življenja (Life in a Year), ki ga je režiral Mitja Okorn, po prvih tednih predvajanja podira rekorde gledanosti. Film je že po prvem tednu predvajanja na VOYO postal najbolj gledana filmska vsebina.

VOYO je pred prazničnim časom za svoje naročnike v vrh priporočenih vsebin uvrstil hollywoodsko uspešnico Mitje Okorna Leto življenja, kar je kot naročeno za letošnje leto, ki ga je zaznamovalo vsesplošno zaprtje, ki je zabavo preselilo v zavetje domov. Trenutne okoliščine in otežen dostop do kinematografov ter ostalih infrastruktur spreminjajo vsakodnevne gledalske navade, s tem pa tudi porast spremljanja vsebin preko storitev na zahtevo. Blaž Bezek, vodja storitve VOYO, je letošnje leto že ocenil kot rekordno, ob tem, da se je film Leto življenja po prvem tednu predvajanja uvrstil med top tri vsebine pa dodaja: »Izjemno sem vesel, da smo uspeli pridobiti pravice za predvajanje svetovne premiere prvega hollywoodskega filma izpod taktirke Mitje Okorna. Hollywoodski film nekoč prvega »outsiderja« slovenskega filma, ki je postal mega zvezda. Ali se res zavedam tega dosežka? Drznem si reči, da se morda niti Mitja sam ni zavedal, kaj je ustvaril in kaj mu je uspelo. Potihoma je uresničil sanje naše, moje generacije in sedaj ta košček sanj deli z nami. Sam tega še vedno ne morem povsem verjeti. Mitja je res car.«

Zgodba o uspehu

Okorn s svojim ustvarjanjem in s čustvi obarvanimi filmskimi zgodbami vselej pušča svoj podpis in pečat. Tenkočutna zgodba filma ni zgolj obarvana s številnimi anekdotami o tem, kako je Will Smith za Mitjevo ramo med snemanjem večkrat jokal in o dobrih ocenah, ki jih je film dosegal že med testnimi predvajanji, temveč je zgodba o uspehu. Ta pravljica se na prvih treh VOYO stopničkah zgolj še nadaljuje. Mitja Okorn ob tem dodaja: »To je pravzaprav moj prvi film, ki v Sloveniji ni doživel premiere v kinih. Glede na to, da si vsak svoj film obvezno tudi sam ogledam v kinu, kupim vstopnico in intenzivno spremljam odzive gledalk in gledalcev, tokrat nisem vedel, kaj pričakovati. Izkazalo se je, da je odziv še boljši, kot pa če bi si imeli vsi priložnost film ogledati v kinih. V prvem tednu je film, kar se tiče gledanosti, nesporno podiral rekorde. Vesel sem, da ima VOYO tovrsten razpon in kapacitete in da je prav moj film spodbudil pristop novih naročnikov. Resnično upam, da bo tudi ob pomoči mojega filma VOYO kmalu na domačem trgu pometel z vso konkurenco.«

okorn

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji