ikjn
Aktualno

Leto 2023 bo za Dobre zgodbe »podatkovno leto«

Novo leto je Dobrim zgodbam prineslo težko pričakovano okrepitev, in sicer Aleksandro Vugrin, prvo oblikovalko podatkov (data designer).

»Alex, kakor jo kličemo, je nekakšna dvoživka, 'unicorn', ki si ga lahko v ekipi samo želiš,« pojasnjuje partnerka in vsebinska strateginja Nika Logar. »Ne samo, da se tabel s podatki ne ustraši; z veseljem se spopada z njimi in jih spreminja v privlačne, razumljive, zapomnljive grafike. In vsi vemo, da so samo zgodbe, opremljene z dobrimi in smiselnimi vizualizacijami, dobre zgodbe.«

Pred Dobrimi zgodbami je Aleksandra Vugrin šest let vizualizirala poročila in podatke Računskega sodišča in tam tudi pomagala vzpostaviti oblikovalski oddelek, po njihovem zgledu pa so oblikovalce zaposlili tudi v sorodnih institucijah po Evropi.

V vizualnem utelešenju zgodb podjetij in znamk je prepoznala izziv za naslednji korak v karieri. »Po tem, ko so se mi oglasili z Dobrih zgodb, sem jih najprej preverila v javnih evidencah – tega sem se nalezla v prejšnji službi. Tako sem zdaj zares prepričana, da prihajam v zdravo, perspektivno podjetje,« priznava Aleksandra, večkrat nagrajena grafična oblikovalka, katere posebna strast so različna orodja in pristopi za iskanje in validacijo idej.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji