klm
Aktualno

Letalska družba KLM praznuje 100 let

Nizozemska letalska družba KLM te dni praznuje sto let od ustanovitve. Obletnico so obeležili tudi z oglasom, ki gledalca popelje skozi zgodovino podjetja.

Oglas je zasnovala nizozemska agencija DDB Unlimited, s katero KLM sodeluje že leta. V njem so prikazali zgodbo treh žensk (oziroma treh generacij družine), ki so vse delale pri KLM – prvi dve sta bili stevardesi, zadnja pa je postala pilotka. S tem so želeli prikazati, kako se je KLM, pa tudi družba v stotih letih na splošno spremenila in razvila. »Prikazali smo univerzalno zgodbo. V resnici je veliko primerov, kjer so cele družine delale za KLM oziroma so s tem podjetjem povezane številne generacije ene družine. Naša ekipa je sodelovala z režiserjem Ismaelom ten Heuvelom in skupino poznavalcev zgodovine podjetja KLM, saj smo želeli raziskati vsako podrobnost in poustvariti malenkosti, ki bi kar najbolje prikazale bogato dediščino in zgodovino te letalske družbe,« je povedala Esther te Pas, generalna direktorica agencije DDB Unlimited.  

V oglasu so prikazali evolucijo znamke od leta 1919 do danes – od letalaFokker F.II iz leta 1934 do modela Boeing 787-10 Dreamliner iz leta 2019. Ker so želeli, da bi bili posnetki videti čim bolj pristno, so nekatere prizore posneli v pravih letalih iz tistih let, na sceni so predmeti, ki so jih dejansko uporabljali v tistem času, in tudi uniforme, ki jih nosijo igralke, so izvirne. »Ob stoletnici smo želeli spregovoriti o tem, za kaj se naša letalska družba zavzema, in to je povezovanje ljudi ter skrb za naše potnike. Še ena od naših vrednot je stalen napredek – tako v letalstvu kot tudi v širšem smislu. V tem času nikoli nismo pozabili na čarobnost letenja, ki se je v teh letih prenašala iz generacije v generacijo naših potnikov, zvestih spremljevalcev znamke ter zaposlenih,« je ob tej priložnosti povedal Boet Kreiken, izvršni podpredsednik oddelka za skrb za stranke pri KLM.

V naslednji številki MM-a ne zamudite Zgodbe o znaMMki, v kateri bomo predstavili KLM.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji