carbonara
Aktualno

Legenda o karbonari

Barilla nastanek najbolj znanega recepta za testenine ponazarja z epskim videom.

Zgodba oglasa, ki ga je zasnovala agencija Alchemy, se začne spomladi leta 1944 v osvobojenem Rimu. Mladi ameriški vojak Robbins od nadrejenega dobi nalogo, ki bi izčrpanim soborcem v Italiji pomagala streti zadnje nasprotnikove enote. Njegova naloga ni koga ubiti ali kaj uničiti, temveč je na videz veliko bolj preprosta. Domisliti se mora obroka, ki bo hranljiv in užiten, predvsem pa mora biti boljši od takratne hrane ameriške vojske.

Z veliko napora mu uspe prepričati lokalnega kuharja, da mu pomaga.  Začne se komično sodelovanje med Američanom, ki ne zna italijansko in ne ve nič o kuhanju, in Italijanom, ki ne zna angleško. V začetnih poizkusih nista uspešna, tudi do pretepa ne manjka veliko. Vse pa se seveda spremeni, ko kuhar »odkrije« Barilline testenine.

Naslovnica 478

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji